Zo, veel ontwikkelingen hier in een middagje! Ik heb zojuist mn laatste huisje gepoetst, nu twee weken vakantie en dan trek ik voor 5 maanden naar Zweden . Ondertussen wel door-solliciteren, want daarna moet ik gewoon weer werk hebben natuurlijk!
Heb toen ik net van school kwam eens gesolliciteerd bij super.horse. Vind het geen fijne winkel. Jaren terug eens geweest voor pektouw (wat is dat ) tegenwoordig hebben ze het geloof ik wel. Zelfde met hoefteer... mevrouw dat is zo ouderwets dat wordt niet meer verkocht! Rijd je door naar e.j. daar hebben ze gewoon verschillende soorten staan.! Met dekens ook slecht advies gehad.. nee voor mij geen super.horse meer
Wow Mri, supergaaf! Verwen jezelf maar eens goed om dit nieuw te vieren, je hebt het verdiend!
marjo_elise
Geplaatst: 27-03-13 19:40
Gefeliciteerd Mri! Net weer een sollicitatie verstuurd. We zullen zien!
Renske_M
Geplaatst: 27-03-13 19:57
Jeej Mri, gefeliciteerd! Wat een hoopvol voorbeeld
Ik heb ook goed nieuws: vanochtend gesprek gehad en aangenomen voor 12 uur per week bij een zorggroep! Wel helemaal in Harlingen terwijl ik zelf in Groningen woon, en ik heb nog geen flauw idee hoe ik dat aan ga pakken want van 12 uur per week kan ik geen auto betalen, maar we zien wel. Het is in elk geval iets