Joehoe, ik mag hoogstwaarschijnlijk op gesprek komen bij het bedrijf waar ik de capaciteitentest voor heb gemaakt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RM94 schreef:anneliesdj schreef:
Hé? Zet jij in je cv hoe zwaar je bent dan??
Als je te hoog opgeleid bent of te veel ervaring hebt voor een baan dan heet het dat je te zwaar voor de functie bent ik maakte er hierboven een grapje van
stef schreef:nee, en dat is ook wat zeg.
Onderwijs an zich, of het geven van cursussen ofzo lijkt me best interessant, maar dan wel aan volwassenen
Elan_GV schreef:Ffortuna schreef:Ik ben me momenteel aan het laten omscholen tot docent, en ik merk dat er best wel wat vacatures te vinden zijn, ook voor docenten in opleiding! Misschien is dat een optie voor mensen hier? Het is niet mijn droombaan, zeker niet, maar wel een baan die goed te combineren valt met het hebben van een privéleven en een paard bijvoorbeeld.
Waar vind je die banen? Ik heb de Pabo gedaan en vaak mag je dan ook het VO in. Op zich wil ik dat nog wel.
anneliesdj schreef:stef schreef:nee, en dat is ook wat zeg.
Onderwijs an zich, of het geven van cursussen ofzo lijkt me best interessant, maar dan wel aan volwassenen
Je moet wel publiek hebben wat wil luisteren idd, dat is vaak een issue tussen 10 en 16 jaar.
Ik kan ook goed uitleggen en mag graag praten over iets waar ik veel vanaf weet maar voor pubers lijkt me idd niks. Dan ook liever nog kleine kinderen, die willen vaak nog wel.
anneliesdj schreef:RM94 schreef:
Als je te hoog opgeleid bent of te veel ervaring hebt voor een baan dan heet het dat je te zwaar voor de functie bent ik maakte er hierboven een grapje van
Dat vermoedde ik al maar leek me toch bijna onmogelijk.
Bedoel; als je iemand zoekt voor een functie met 5 jaar ervaring en een certificaat dan is het toch alleen maar mooi als je iemand krijgt die 20 jaar ervaring heeft en 6 certificaten?
Of wanneer je mbo opleiding vraagt iemand die dezelfde richting een trapje hoger heeft, hbo dan.
Ik snap niet waarom ze dan iemand kunnen afwijzen?