Ik heb wel het idee dat je hart er wel moet liggen, wil je een échte goede docent zijn?Joehoe, ik mag hoogstwaarschijnlijk op gesprek komen bij het bedrijf waar ik de capaciteitentest voor heb gemaakt
Ik had de test supergoed gemaakt en heel hoog gescoord zei ze en mijn informatie lag nu bij een hogere medewerker. Ik ben blij! Nu ik weet dat ik die test goed heb gemaakt ga je toch iets zekerder zo'n gesprek in. Waarschijnlijk hoor ik einde van de dag meer, ivm de agenda en de locaties.
Ik ben dus weer op zoek naar een juridische bijbaan, liefst omgeving Amsterdam, eventueel omgeving Zutphen/Arnhem/Apeldoorn. Ik ben 2ejaars Rechtenstudent en heb vorig jaar in één jaar mijn P gehaald.
Wie o wie weet iets? Ik zal trouwens ook even weer wat pagina's bijlezen om te kijken of ik nog wat weet voor iemand!
Ik kan me idd wel voorstellen dat ze daar altijd veel kandidaten voor hebben. Mijn voorkeur gaat ook uit naar 32, maar dan moet het salaris er ook wel naar zijn dat dat voor mij mogelijk is. Ik merk gewoon dat ik met fulltime werken het niet gebolwerkt krijg om thuis ook alles op orde te houden
Maar goed, voorlopig gaan we gewoon fulltime aan de slag en dan zien we wel hoe het thuis gaat lopen. De eerste periode van een nieuwe baan is dat toch allemaal nog uitzoeken. Wie weet doen zich later dan wel mogelijkheden voor om ook parttime te gaan werken.
)