Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xShanty schreef:Heb ik toevallig van de week iets over gelezen:
http://www.examenklacht.nl/nieuws/2012/ ... en-opgelet
Keuze eindcijfer op het vavo
Als je dit jaar op het vavo in een vak een nieuw examen aflegt, dan kan bij de vaststelling van de uitslag worden teruggegrepen op het eerder behaalde eindcijfer. Dus: was je eindcijfer voor Nederlands vorig jaar een 6 en dreigt dat dit jaar een 5 te worden, dan kun je terugvallen op het hoogste cijfer. In het geval van Nederlands de 6. Je hoeft dit jaar dus nog geen ingewikkelde risicoanalyses te maken over cijfers die misschien beter of slechter zullen zijn, het hoogste eindcijfer telt.
xJolien schreef:Olijkje schreef:Zoo goedemorgen! IK heb mijn pony juist deels verkocht omdat ik zou gaan studeren, en dat dan niet meer zou gaan..
Vandaag weer dagje geschiedenis en wiskunde op de planning!Wat vervelend!
Maar deels verkocht, wat moet ik me daarbij voorstellen?
wake_up schreef:Hoi
Denk niet dat de meeste van jullie me nog kennen,
had me hier een maand geleden gemeld, een paar keer meegepraat
en ben daarna zo druk geweest met alles en nogwat dat ik nauwelijks op bokt ben geweest
Mag ik nog meepraten? Ik zal vanavond even bijlezen, jullie zijn echt ontzettend hard gegaan in
die maand tijd!
xJolien schreef:Linde_ schreef:Ik ga ook maar weer verder met Latijnse verhaaltjes in mijn hoofd stampen. Bah
Ik heb gewoon nog bijna geen tijd gehad voor Latijn
Deze week wiskunde en biologie, dus ik hoop dat ik ergens nog een plekje vind voor Latijn leren.....
Rotvak.