Ffortuna schreef:Ik zou niet meteen beren op de weg zien, misschien kun je er nog wel een mouw aan passen.... wat betreft die 10 dagen (dat zijn wat, 6 werkdagen?) voor je vakantie kun je wellicht gewoon eerder stoppen, en misschien is doorwerken tot 19.30 uur niet verplicht? Of kan je vriend met de hond trainen? Leer jezelf denken in mogelijkheden, niet in problemen (hoewel ik in je laatste zin zie dat je hartstikke positief bent hoor, super.)
Het zijn echt 2 volle weken die ik dan niet kan werken, dat is best wel een aardig tijdje op nog geen 3 maanden werk 
Maar goed, ik heb in elk geval gelijk eerlijk gezegd hoe de vork in de steel zit en heb ook aangeven dat ik op elke andere dag in de week met alle liefde tot 19:30u wil werken, maar dat de woensdag gewoon echt mijn avond is. Ik ben inmiddels aardig hersteld na een tijdje overspannen te zijn geweest en trainen met de hond is mijn momentje van ontspanning. Als ik iets heb geleerd, is het wel dat je niet moet gaan lopen prutsen aan de momenten van ontspanning, die heb ik gewoon hard nodig. Daar komt ook nog eens bij dat je niet van geleider mag wisselen, ik train de hond, dat kan en mag een ander niet zomaar overnemen. (DAt heb ik er overigens niet bij gezegd hoor, haha)
Ze ging nu contact opnemen met het bedrijf, om te vragen hoe ze tegenover die woensdagavond en mijn vakantie staan. Heb ook nog aangeven dat ik in de functieomschrijving zag staan dat je minimaal 2 jaar ervaring nodig had in die branche, maar dat ik dat helemaal niet heb, dus dat ze er wel rekening mee moeten houden dat ik eerst goed ingewerkt moet worden voor ik geheel zelfstandig kan werken. Zet je mij achter een receptie met telefooncentrale, dan kan je me aardig in het diepe gooien en zal ik niet zo snel verzuipen, maar dit is wel even andere koek dan wat ik gewend ben! Daar had ze zelf eigenlijk nog niet zo bij stil gestaan, dus ook dat zou overlegd worden. Als ze al het bovenstaande overkomelijk vinden, mag ik z.s.m. op gesprek komen.