Vind het wel echt een leuk liedje!

Oh jezus ik ben echt zo dom hè.. Heb ff een pan droog laten koken
Ben er echt niet bij vandaag... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ben er echt niet bij vandaag... 

Alleen nog even uitvissen of ik versneld ook in Velp kan doen... En anders word t toch weer nijmegen

_AB_ schreef:Nou, gesprek op school ging goed! Ga wss van opleidin switchen. Richting dier en gedragAlleen nog even uitvissen of ik versneld ook in Velp kan doen... En anders word t toch weer nijmegen

elke dag een beetje doen. Moet je het alleen daadwerkelijk wel doen 
Eeeennnnn nog even naar mijn vereniging, lustrumpakket ophalen
heb ik weer een lekker warme trui erbij, en een polo, en bier + glazen, lustrumboek 

Beter! 

Dus nu even racen naar het centrum, pakketje versturen, sollicitatie afleveren, lustrumpakket ophalen, naar huis om te eten en dan uhhh.. Weet ik niet

nja alleen de vaat ligt nog in de gootsteen en in een afwasteil te weken, maar dat maakt niet uit 
Voelt meteen veeel fijner!
Ben op de maandag na de vakantie ook nog vrij xD (27e)
zo stom
en vooral van mijn stomme elektrische kookplaat, superstom! Grrrrr
En ik ben nu ein-de-lijk in het bezit van een verenigingstrui, wooeoe! Hij zit heel lekker en is zowaar lang genoeg!! Dat komt niet vaak voor bij mij, door mijn stomme lange lijf zijn bijna alle standaardmaten te kort.. Dan kruipen kledingstukken omhoog, super stom 
Nou ja dat komt van de week dan wel een keer. 
(large)

(3 soepkommetjes)
bij de jumbo heb je van dat voorgesneden stokbrood, daarbij heb je ook een half stokbrood ofzow xD
Dus dat ik had toch maar geen stokbrood met brie gekocht 
1234 schreef:Wilde eerst stokbroodje met brie ofzow erbij nemen,
maar dan moet ik een heel stokbrood kopenbij de jumbo heb je van dat voorgesneden stokbrood, daarbij heb je ook een half stokbrood ofzow xD
Bij de appie hebben ze dat hier nietDus dat ik had toch maar geen stokbrood met brie gekocht
Als je met meerderen ben gaat het makkelijk, maar in mn eentje krijg ik dat nooit op.
Dat is ook eens soort stokbrood maar dan klein xD En de dingen die je over hebt kan je in de vriezer gooien voor een volgende keer.
Die zijn echt lekker, en ze kosten maar echt iets van 90 cent voor een zak met.. 25 rondjes ofzo? Bij appie dan
Je kan ook kant en klare broodjes kopen? Of waren die ook op