Ben vandaag ook alle uitzendbureau's maar eens afgeweest. Meer mensen hier dus die het zelfde zoeken als dat ik doe hier zijn trouwens ook veel vacatures op te vinden richting marketing communicatie http://www.intermediair.nl/
Het is niet te geloven!!! Ik wordt net gebeld naar aanleiding van het sollicitatiegesprek van afgelopen vrijdag dat ik ben aangenomen!!!!! Whooohooo!!! Zo niet verwacht .
Ik heb gister te horen gekregen dat mijn werkgever officieel failliet is. Volgens mij is er dan een opzegtermijn van 6 weken en daarna ga ik de WW in. Alhoewel ik nu nog in de ziektewet zit, dus ik moet even afwachten hoe dat dan gaat...
Gefeliciteerd Rinske! Eindelijk weer iemand met goed nieuws. Dat er nog maar meer mogen volgen
Joyce: je weet nu iig wel wat meer. Maar leuk is anders
Marcella
Geplaatst: 15-02-12 13:07
Rinske schreef:
Het is niet te geloven!!! Ik wordt net gebeld naar aanleiding van het sollicitatiegesprek van afgelopen vrijdag dat ik ben aangenomen!!!!! Whooohooo!!! Zo niet verwacht .
hier nog 1 die van de een naar de andere baan hopt en niet door eigen schuld faillissementen, reorganisatie, werkvermindering en noem het maar op nu zit ik alweer anderhalf jaar als secretaresse op een bouwbedrijf en 17 april loopt mijn contract af ze hebben nu al door laten schemeren dat het waarschijnlijk niet verlengd gaat worden ze hebben geen werk genoeg en hopen zelfs niet failliet te gaan dus zit ik straks weer in de ww en ik heb mijn leeftijd tegen dus dat wordt weer tig sollicitaties sturen en maar hopen dat er iemand op een wat ouder iemand zit te wachten
kaatje77
Geplaatst: 15-02-12 13:20
Rinske gefeliciteerd
Joyce Balen zeg
Ik werd vanochtend wakker gebeld of ik vandaag en morgen extra wil werken ivm zieke collega, tuurlijk! Hoe meer uren, des te eerder ik door het bedrijf over wordt genomen, moet er nog ongeveer 180.......
Pff balen zeg! Echt vervelend als het bedrijf failliet gaat.
Zo, heb maar even een brief gestuurd voor een leuke functie in Amsterdam en nog een open sollicitatie naar Ahoy. Je weet maar nooit! Vandaag sluit wel de vacature van de Efteling, ben benieuwd! Heb zelfs aangeboden om te verhuizen voor die functie, meer kan ik niet bieden dacht ik zo.
Elan_GV
Geplaatst: 15-02-12 13:30
Ik ga me ook weer inschrijven bij basisscholen e.d. Ik zit alleen met een kleintje hier. Dan moet ik dus eerst mijn moeder bellen of die op kan passen, lukt dat, dán kan ik weer terugbellen dat ik kan komen.. Maar goed, dan moet ik dus wel rúim van te voren gebeld worden, want ik moet dan eerst kleintje wegbrengen en dan daar heen.. Scheelt wel dat ik bovenbouw leuker vind, dat is toch vaak niet zo.
Ga ook weer solliciteren.. kreeg nog een briefje terug dat ze m'n sollicitatie in goede orde hadden ontvangen.. maar zegt natuurlijk niks..
Gefeliiteerd Rinske! En balen voor Joyce en Mar_Nimbus.
Heb zojuist een hele leuke vacature gezien bij mij in de buurt, parttime (minimaal 2 dagen beschikbaar) en werkdagen vanaf 10.00uur. Ideaal. Vandaag maar even schrijven nu ik toch ziek ben..
Ik ben ook omgeschoold van secretaresse naar begeleider in de zorg. Als ik jou was zou ik naar de open dag van de zorg gaan, in maart. Dan zoeken ze vaak leerling begeleiders . Dan kun je een opleiding doen en krijg je gewoon je loon betaald .
Mar_Nimbus
Geplaatst: 15-02-12 14:50
ok is dat landelijk dan? want dan moet ik even zoeken, goed plan dank je wel krijg net weer een afwijziing binnen van een sollicitatie
Frustrerend is dat het Mar_Nimbus... Krijg je als reden te horen dat je te oud bent? Aan ervaring zal het niet liggen lijkt me?
Ik heb nog een paar brieven tikken te gaan, maar de motivatie is wat verdwenen. Ik wil zo graag aan het werk, maar elke keer de reden 'geen ervaring' motiveert mij voor geen ene meter. Frustratie tot en met
Dan is het misschien een optie om nog even te vragen wat de exacte reden is, zodat je daar misschien bij volgende sollicitaties rekening mee kan houden
Gefeliciteerd Rinske! Per wanneer kan je beginnen? Ik hoop ook deze week wat te horen op de sollicitaties die ik heb verstuurd aangezien de reactiedatum vandaag is afgelopen... Het lijken me beide hele leuke banen dus ik duim nog ff voor mezelf