Mensen die inmiddels op kamers wonen #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Phylos

Re: Mensen die inmiddels op kamers wonen #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 19:00

ach in ieder geval gehaald dan :P

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 19:11

ja ik ben van de 6jes cultuur O:)

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 00:00

Hoi! Ben ik ook weer eens.
Ik ga eerst maar eens bijlezen :P

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 00:12

Ik ben ook van de zesjes cultuur :P

Pff het meisje van het project heeft terug gemaild dat ze het morgen wilt verbeteren.... Maar eigelijk ben ik morgen vrij en wou ik om 12 uur gelijk de bus pakken. We mogen het eind volgende week inleveren, maar ( ookal heb ik geen zin) denk ik dat ik toch wel morgen ga. Alleen ik denk dat ik mijn tas voor thuis alvast inpak en dan daarna gelijk de trein naar huis pak. Is het raar om mijn tas mee te enmen dan naar school? het is best wel een koffer. Anders moet ik eerst 40 minuten naar school fietsen, dan 40 minuten terug, en dan weer de bus naar het station nemen....

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 00:13

Netjes 1234 van die twee achten en die 8,3!
Marije ook netjes! Gelukkig dat er een fout was gemaakt :)
En Marrlinde ook al goede cijfers!

Ik had altijd wel hoge cijfers, maar ik heb nu een 6 voor wiskunde.
Ach heb hem in ieder geval gehaald :)

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 00:16

Grote koffers op school is geen probleem hoor. Heb ook al van alles aan koffers, tassen en grote rugzakken voorbij zien komen op school :)

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 00:23

Ik neem elke vrijdag mijn spullen mee naar school (alleen heb ik nooit veel).
Maar er staan bij ons ook wel eens koffers op vrijdag het laatste uur..

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 00:53

Vorig jaar namen mensen regelmatig weekend-tassen mee naar school omdat ze dan direct door konden. Nu weet ik het niet, niet op gelet eigenlijk xD
zo ik ga maar eens mn bed in, morgen weer om 9 uur op school zijn O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 00:55

Ik nam vorige week m'n weekendtas ook gewoon mee naar mondelinge presentatie hoor.. Jammer dan, als ik 'm bij de deur zet heeft toch niemand er last van? :)
Maandagochtend zie je ook vaak standaard een rijtje koffers en tassen in de collegezaal bij ons in 't hoekie. :P

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 07:46

Bij ons zet iedereen zijn tassen gewoon bij de kapstokken neer. :)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 14:02

Best leuk, moeten voor t project filmen vanaf de dekking tot aan de geboorte enzo van een hond xD
Of nouja wij hebben hond gekozen :P Dus moeten bij verschillende fokkers langs en filmen :') En daar een instructiefilm bij maken en voice-over in het Engels := Dat gaat wel lastig worden xD Moeten de film maken voor zogenaamde Engelse kopers.
Mjaah we hebben Engels van een native-speaker docente, dus denk dat dat ook wel wat helpt. Zij spreekt in de les alleen maar Engels.

shetjessweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 16:50

Bij ons staan er altijd stapels weekendtassen en koffers op de uni van mensen die aan het eind van de dag naar huis gaan of mensen die rechtstreeks van huis komen en daarna pas naar hun kamer gaan.

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 17:16

Ik heb er nooit echt opgelet...
Wel zie ik bij de uni af en toe iemand fietsen met een weekendtas :j

Ik ben heel slim net mijn ov chipkaart kwijtgeraakt :=
ik had hem nog bij het uitchecken in de bus, toen ik in de trein stapte had ik hem niet meer...
Daartussen heb ik mn vader gebeld en ik houd mn chipkaart altijd bij mn telefoon...
Daarna heb ik echt geen idee wat ik ermee heb gedaan, maar ik had hem dus niet meer en ik zag hem ook nergens liggen...

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 18:54

Dat had ik ook een keer := had k uitgecheckt bij de tram, kom k thuis, heb ik em niet meer :')
GOED in je portemonnee kijken of in je tas of jas :') Bij mij zat ie op een of andere manier in mn portemonnee :') Maarja daar kan k toch ook pas achter nadat ik hem geblokkeerd had en nieuwe had xD
Sindsdien heb ik een OV-chipkaart mapje/hoesje. Dat is wat groter waardoor je hem niet gauw verliest, je voelt hem sneller dan zown klein kaartje.
http://www.chipbuddy.nl/winkel/overzicht hier hebben ze enorm veel hoesjes.
Ik had em ergens anders besteld xD mjaah is allemaal niet zo duur :) Veel goedkoper dan wanneer je je pas kwijt raakt en zelf de reizen moet bekostigen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 19:13

Ik dacht vandaag nog ov-sociaal te zijn door een kaartje te kopen omdat mn OV niet werkt..
Reed de trein niet op Geldermalsen! :(
En ze zeggen ook niet waarom, zo weet ik toch ook niet of ik beter kan wachten of helemaal naar Utrecht moet om een trein te pakken..

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 19:22

pfff.. wat vreselijk zeg.. ff op t knopje op de infopaal drukken?

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 19:27

Das balen!
Mijn treinen reden tot nu toe gewoon altijd als ik ze moest nemen. *klopt af*

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 19:31

1234 schreef:
Dat had ik ook een keer := had k uitgecheckt bij de tram, kom k thuis, heb ik em niet meer :')
GOED in je portemonnee kijken of in je tas of jas :') Bij mij zat ie op een of andere manier in mn portemonnee :') Maarja daar kan k toch ook pas achter nadat ik hem geblokkeerd had en nieuwe had xD
Sindsdien heb ik een OV-chipkaart mapje/hoesje. Dat is wat groter waardoor je hem niet gauw verliest, je voelt hem sneller dan zown klein kaartje.
http://www.chipbuddy.nl/winkel/overzicht hier hebben ze enorm veel hoesjes.
Ik had em ergens anders besteld xD mjaah is allemaal niet zo duur :) Veel goedkoper dan wanneer je je pas kwijt raakt en zelf de reizen moet bekostigen.

Nope, overal gekeken...
M'n vader had ff naar dat station gebeld, die zeiden ook dat ik beter nog ff kan wachten met blokkeren in geval hij nog wordt gevonden ofzo...
Dus ik hoop dat hij nog wordt gevonden, anders gaat het ook wel duur worden..
Maar het probleem is ook datcik hem ALTIJD op dezelfde plek houd, vandaag dus ook maar in de trein zat hij daar dus niet meer, het enige wat ik tussendoor heb gedaan, is m'n vader bellen...

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 19:34

Ik had em eerst ook altijd op dezelfde plek en toch kwam ie op een of andere manier in mn portemonnee terecht :') Ik had em altijd in mn jaszak, indd met mobiel, en sleutels, blijkbaar toen k mobiel pakte was ie eruit gevallen. Nu kan dat niet meer omdat mijn hoesje zo groot is dat ik em altijd voel en hij blijft zitten xD

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 19:42

Balen zeg!
Hopelijk wordt hij snel gevonden!

Ik heb mijn ov in de bus altijd in mijn hand en in de trein heb ik hem in mijn jas zitten.
Ik heb trouwens micro-economie met een 7,2 afgesloten :D

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 19:45

Ik heb nu mn OV-chipkaart als ik mn schoudertas mee heb (9 van de 10 x in de trein wel), in mn schoudertas. :P Als k geen schoudertas mee heb doe ik em in mn jaszak. Anders moet k telkens mn rugzak af doen.

Goed zeg, Wwr! :D Mijn docent Ethologie had beloofd dit weekend de toets na te kijken :+
Hij had vandaag ook weer hele verhalen over zijn paard en pony/paard van zn dochter (13 jr) enzo xD Volgens mij verdient ie aardig := xD
Pony wordt verkocht (voor fiks bedrag) en hij had nu al nieuw paard voor zn dochter gekocht :') Ze zijn ook best hoog in de paardensport (EK). Mjaah wel cool xD

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 20:17

Hier ook problemen met OV, die van mij is kapot. Heb hem altijd keurig in portemonnee bewaard.
Moet hem nu dus opsturen en kaartjes kopen. Kan nog wel declareren als het goed is

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 20:24

Ja, ik kan ook iig het bedrag wat er nu nog op staat (25 euro ong) terug krijgen.
Het geld van het kaartjes kopen denk ik niet, hoop het wel, want m'n vader zegt dat het 5 weken gaat duren. En dan elke week zo'n 40 à 45 euro tikt aardig aan :=

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 21:24

Meestal krijg je binnen 2 a 3 weken een vervangende OV-chipkaart. Maar bij mij was het binnen 4 werkdagen :) Was em op vrijdag kwijt geraakt ( dacht ik) en die avond geblokkeerd, en woensdag had ik em binnen.

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 21:44

Oh dat scheelt alweer :)
Ik kan hem nu alleen pas maandag weer laten blokkeren, als ik nog wil wachten of hij gevonden wordt...