Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dus moeten bij verschillende fokkers langs en filmen
En daar een instructiefilm bij maken en voice-over in het Engels
Dat gaat wel lastig worden xD Moeten de film maken voor zogenaamde Engelse kopers.

had k uitgecheckt bij de tram, kom k thuis, heb ik em niet meer 
Bij mij zat ie op een of andere manier in mn portemonnee
Maarja daar kan k toch ook pas achter nadat ik hem geblokkeerd had en nieuwe had xD
Veel goedkoper dan wanneer je je pas kwijt raakt en zelf de reizen moet bekostigen. 

1234 schreef:Dat had ik ook een keerhad k uitgecheckt bij de tram, kom k thuis, heb ik em niet meer
GOED in je portemonnee kijken of in je tas of jasBij mij zat ie op een of andere manier in mn portemonnee
Maarja daar kan k toch ook pas achter nadat ik hem geblokkeerd had en nieuwe had xD
Sindsdien heb ik een OV-chipkaart mapje/hoesje. Dat is wat groter waardoor je hem niet gauw verliest, je voelt hem sneller dan zown klein kaartje.
http://www.chipbuddy.nl/winkel/overzicht hier hebben ze enorm veel hoesjes.
Ik had em ergens anders besteld xD mjaah is allemaal niet zo duurVeel goedkoper dan wanneer je je pas kwijt raakt en zelf de reizen moet bekostigen.

Ik had em altijd in mn jaszak, indd met mobiel, en sleutels, blijkbaar toen k mobiel pakte was ie eruit gevallen. Nu kan dat niet meer omdat mijn hoesje zo groot is dat ik em altijd voel en hij blijft zitten xD

Als k geen schoudertas mee heb doe ik em in mn jaszak. Anders moet k telkens mn rugzak af doen.
Mijn docent Ethologie had beloofd dit weekend de toets na te kijken
xD
Ze zijn ook best hoog in de paardensport (EK). Mjaah wel cool xD