Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gittekit schreef:Gezellig met zn allen bij de herkansing.Ik vrees ook echt voor mn bio..
Zijn trouwens al wel mensen begonnen met leren voor de tentamenweek.die na de kerstvakantie is..
astriidj schreef:Wat jammer van je wiskunde Kim. Bij ons was wiskunde vorige keer ook zo slecht gemaakt, maar 4 gingen het niet herkansen
Margit, wat is dat voor uitwisseling? Ik hoop dat je uitgekozen wordt!
Fiona wat veel meeloopdagen zeg! Loop je toevallig 13 januari bij gezondheidswetenschappen mee in Maastricht?
xFioon schreef:astriidj schreef:Wat jammer van je wiskunde Kim. Bij ons was wiskunde vorige keer ook zo slecht gemaakt, maar 4 gingen het niet herkansen
Margit, wat is dat voor uitwisseling? Ik hoop dat je uitgekozen wordt!
Fiona wat veel meeloopdagen zeg! Loop je toevallig 13 januari bij gezondheidswetenschappen mee in Maastricht?
Nee, ik ga meelopen bij gezondheidswetenschappen in twente
Lucifer123 schreef:Ik wil ook nog gaan kijken bij gezondheidswetenschappen, lijkt me erg leuk! Alleen jammer dat dat niet in Utrecht zit
AnnaaX schreef:Wat zijn jullie allemaal al ver met je PWS als ik het zo lees!
Ik moet echt nog zo veel en hij moet een week na de kerstvakantie al af zijn
Ik heb geloof ik ook niet zoveel zelfdiscipline want ik heb net The Grinch gekeken (ik weet het, slecht van me)
Ik heb trouwens nog nooit van gezondheidswetenschappen gehoord
Het klinkt als een combinatie van biomedische wetenschappen en geneeskunde ofzo?
merrietje schreef:AnnaaX schreef:Wat zijn jullie allemaal al ver met je PWS als ik het zo lees!
Ik moet echt nog zo veel en hij moet een week na de kerstvakantie al af zijn
Ik heb geloof ik ook niet zoveel zelfdiscipline want ik heb net The Grinch gekeken (ik weet het, slecht van me)
Ik heb trouwens nog nooit van gezondheidswetenschappen gehoord
Het klinkt als een combinatie van biomedische wetenschappen en geneeskunde ofzo?
Ach, mijn disipline is ook ver te zoeken: Ik zou vandaag wel even natuurkunde bijwerken. Natuurlijk geen boek geopend