VWO eindexamenkandidaten 2010

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Joonsel

Re: VWO eindexamenkandidaten 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 18:16

Hele verhalen hier! Heb even geen puf om ze allemaal te lezen hoor :o

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 18:38

Ik vraag me nog steeds af wie nr 4 is? Ik weet het van esmee uit V5 en van yolinde? Maar ik zal wel niet uitgekozen worden, mn grote vriend van de Beek (dat is onze rector, die zachtgezegt een beetje doorgedraait is) is ook aanwezig bij dat gesprek. }:0

Hihi Fiona, wat bezoek jij veel meeloopdagen joh!

KimE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 19:02

Ohja Margit, ik heb je verslagen met het cijfer voor wiskunde, ik had een 3,1 -O-
Dat wordt een herkansing :+

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 19:13

Gezellig met zn allen bij de herkansing. :Y) Ik vrees ook echt voor mn bio..
Zijn trouwens al wel mensen begonnen met leren voor de tentamenweek. := die na de kerstvakantie is.. :(:)

KimE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 19:25

Jemig.. Ik heb maandag gewoon nog tentamen dus eerst daar maar eens voor leren!

Lucifer123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 19:28

Ik heb dinsdag ook herkansing, scheikunde. Had een 4,8. Ik ben echt te slecht in redox, het is al de zesde keer dat ik dit onderwerp moet gaan leren.. En dan heb ik het op de havo ook al een stuk of vier keer geleerd.

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 19:29

Wat jammer van je wiskunde Kim. Bij ons was wiskunde vorige keer ook zo slecht gemaakt, maar 4 gingen het niet herkansen :=

Margit, wat is dat voor uitwisseling? Ik hoop dat je uitgekozen wordt!

Fiona wat veel meeloopdagen zeg! Loop je toevallig 13 januari bij gezondheidswetenschappen mee in Maastricht?

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 19:31

Gittekit schreef:
Gezellig met zn allen bij de herkansing. :Y) Ik vrees ook echt voor mn bio..
Zijn trouwens al wel mensen begonnen met leren voor de tentamenweek. := die na de kerstvakantie is.. :(:)

nog niet zo zeer met leren..probeer wel zo goed en zo kwaad als het kan de samenvattingen bij te houden..maar de laaste 2 weken erg druk geweest en toen kwam het er niet van. Als ik nu eens een avondje niks hoef, kan ik me ook niet goed tot school aanzetten..

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 19:33

Redox snap ik dan wel weer, wat vind je moeilijk? Heb je al bijles gevraagd ofzo als je zoveel moeite hebt met sk? (ik heb ook bijles hoor daarvoor.)

Astrid, http://www.lions.nl gewoon een uitwisseling naar een ander land dus (alleen komen zij niet naar jouw huis). In principe ga je een paar weken naar een gastgezin en een paar weken naar een kamp.. :)

Juh ik kan me eigenlijk nooit ertoe zetten om wat voor school te doen, laat staan 3 weken van te voren. :Y) maar ik ben ook wel heel extreem lui hoor wat school betreft, doe eigenlijk nooit wat aan school. :o

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 19:33

als je een vraag hebt over redox...Ik wil hem altijd proberen te beantwoorden, of het altijd lukt, dat is geen garantie natuurlijk..
heb volgensmij ook nog wel een (geschreven) samenvatting op de computer staan van redox (vorig SE in oktober ging daar bij ons over namelijk), mocht je belangstelling hebben kan ik hem sturen..

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 19:36

Leuk zeg!
Ik ben langzaam ook een beetje aan het beginnen voor de SE-week, maar ik kan met er nog niet heel er aan toezetten.

Redox vind ik ook best lastig, ik snap het wel maar kan het niet toepassen. We hebben nu een hoofdstuk waarbij we dat moeten toepassen, snap er helemaal niks van :=

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 19:56

Als je je vragen hier neerzet, heb je dus genoeg mensen die er naar willen kijken voor je haha. ;)

Lucifer123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 23:20

Ik heb dus ook dat ik het allemaal wel snap, maar dat ik het toepassen moeilijk vind. Heb nu van de docent een ander boek gekregen om uit te leren, want 6x dezelfde opgaven maken heeft ook geen zin.

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 00:13

Pfff ik ben gesloopt. Ik kan geen profielwerkstuk meer zien, ondanks dat ik er al 2 dagen niets meer aan heb gedaan... Dat belooft wat. :+

Maargoed, heb wel meegelezen. Redox vind ik ook echt nog superlastig... Als iemand dé tip heeft om het mij te laten snappen, ben ik diegene eeuwig dankbaar :P

Ga nu lekker mijn bedje in, morgen een dagje helpen op de zorgboerderij :)

:wave:

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 00:14

Veel plezier morgen Ilse :D
Ben nu echt te moe om verder bij te lezen :')

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 00:51

astriidj schreef:
Wat jammer van je wiskunde Kim. Bij ons was wiskunde vorige keer ook zo slecht gemaakt, maar 4 gingen het niet herkansen :=

Fiona wat veel meeloopdagen zeg! Loop je toevallig 13 januari bij gezondheidswetenschappen mee in Maastricht?

Nee, ik ga meelopen bij gezondheidswetenschappen in twente ;)

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 11:08

xFioon schreef:
astriidj schreef:

Nee, ik ga meelopen bij gezondheidswetenschappen in twente ;)

Bestaat dat! :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 11:52

Ja! :D
Enschede lijkt me echt nog best wel leuk om te studeren! Heel gezellig, veel kroegjes enzo.
Makkelijk om een goed betaalbare kamer te vinden in de stad, of gezellig op de campus!

Lucifer123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 12:12

Ik wil ook nog gaan kijken bij gezondheidswetenschappen, lijkt me erg leuk! Alleen jammer dat dat niet in Utrecht zit :P

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 18:11

Lucifer123 schreef:
Ik wil ook nog gaan kijken bij gezondheidswetenschappen, lijkt me erg leuk! Alleen jammer dat dat niet in Utrecht zit :P

hihi ik moet waarschijnlijk naar utrecht voor mijn studie, maar zou liever naar enschede gaan :P dat is tenminste nog te reizen met de trein. Ga eens ff op de site van twente kijken voor die gezondheidswetenschappen..weet namelijk niet goed wat je daar nou eigenlijk mee kunt.

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 23:05

AAAAAAAAAAAAH!

PWS is hier ook bijna af! Ik ben nu bezig met de discussie, zo nog een stukje verantwoording schrijven en de literatuurlijst maken. Morgen de conclusie in orde maken (moeten we samen doen) en we moeten de lay-out van onze artikelen (die we geschreven hebben als 'extra') nog in orde maken, maar verder is het dan wel af!!

Zit nu op zo'n 74 uur trouwens... Tralala :P (we hoefden maar 65 omdat er 15 uur van de 80 afgetrokken mocht worden ivm voorbereiding presentatie)

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 23:08

Wat zijn jullie allemaal al ver met je PWS als ik het zo lees!
Ik moet echt nog zo veel en hij moet een week na de kerstvakantie al af zijn :=
Ik heb geloof ik ook niet zoveel zelfdiscipline want ik heb net The Grinch gekeken (ik weet het, slecht van me :=)

Ik heb trouwens nog nooit van gezondheidswetenschappen gehoord :=
Het klinkt als een combinatie van biomedische wetenschappen en geneeskunde ofzo?

merrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 23:51

AnnaaX schreef:
Ik heb geloof ik ook niet zoveel zelfdiscipline want ik heb net The Grinch gekeken (ik weet het, slecht van me :=)

Het klinkt als een combinatie van biomedische wetenschappen en geneeskunde ofzo?

Ach, mijn disipline is ook ver te zoeken: Ik zou vandaag wel even natuurkunde bijwerken. Natuurlijk geen boek geopend :Y)

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 23:53

Fiona, wat ENG!
Jij bent geinterresseerd in precies dezelfde studies als ik!
Ik heb ook een meeloopdag dierwetenschappen gehad in wageningen, en industrieel ontwerpen ben ik ook geweest (alleen dan in ehv en delft). En gezondheidswetenschappen vind ik ook nog steeds heel erg leuk (in maastricht dan).
Ik vind t bijna eng, want ik vond industrieel ontwerpen dus ook wat te technisch, net als jij :))

Jullie zijn allemaal wel heeel druk met PWS zeg! Dat ligt bij mij helaas nog op n laag pitje :') Te druk met andere dingen..

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 23:54

merrietje schreef:
AnnaaX schreef:

Ach, mijn disipline is ook ver te zoeken: Ik zou vandaag wel even natuurkunde bijwerken. Natuurlijk geen boek geopend :Y)

Dat is echt zo herkenbaar :oo Ik moest ook natuurkunde bijwerken.. maar geen tijd (en zin en discipline) gehad ;(