Het is van belang dat er lage cijfers
naar het Cito gaan
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Mijn examennummer was 23 dus ik zit niet bij de eerste 5

Maar ik geloof dat onze leraar mijne dus niet gaat opsturen 

whaha eefangel schreef:Nee... tis woensdag *nietsoptelevisie-dag*

.
ikke niet.. 
Ik hou het voor gezien
. Annelieke111 schreef:Wanneer is de normering eigenlijk bekend?
Ik wordt iig niet opgestuurd, ben nr 14.
De eerste 5 van onze school zullen wel niet echt hoge cijfers hebben, dus dat scheelt

roxiie schreef:Annelieke111 schreef:Wanneer is de normering eigenlijk bekend?
Ik wordt iig niet opgestuurd, ben nr 14.
De eerste 5 van onze school zullen wel niet echt hoge cijfers hebben, dus dat scheelt
14 juni om 08;00 uur
We moeten nog even wachten dus.
jammer aux schreef:Ja, dat moeten ze wel doen, want op dit moment zijn ze nog niet zo onder de indruk bij het LAKSooh ja.. en ff iedereen lekker klagen over Nederlands samenvatting he!

SplashIsLief schreef:You go girlMoonWencke schreef:Oke, dus een klacht over vraag 13 insturen en over het woordenaantal bij de samenvatting. Als iedereen dat nou doet, gaat de normering misschien wat milder
Ik banketstaaf wel meeHeb dus ook maar even verzonden

Rubiquil schreef:http://php.examen.nl/examendoc/index.php?document=1128Hoe zit dat met norm 0, 1 en 2?
Als ik 28 van de 82 scorepunten heb, wat is dan mijn cijfer (ongeveer he) bij deze normen?
Danielle_89 schreef:En nu dan maar hopen dat wat je zelf hebt berekend ook de uiteindelijke uitslag isOh ik ben blij zeg!Wiskunde heb ik ongeveer tussen de 5.0 en 7.0 (moest 4.8) en Nl tussen de 4.3 en 6.3 (moest 4.3). Dus die heb ik wel gehaald
Je weet maar nooit of ze iets fout tellen wat je zelf goed hebt gerekend.Mjoor schreef:Klacht indienen danwhoooowww wat gaan jullie hard, bij mij ging het redelijk.. ben geen ster in Nederlands, maar de samenvatting ging *&^*&(*&*^(niet zo goed dus) dat stuk ervoor ging lekker..!
(redenen staan hier genoeg vermeld
)