Ik zal je pb'en over de kwestie!
Blingh, balen van je dipje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
blingpiggy schreef:Jammer Darah, was ergens wel te verwachten![]()
Heb een vacature gevonden in de categorie ''te mooi om waar te zijn'' genaamd: Behaal je Wft-certificaat en geef jouw carrière een vliegende start!
Het lijkt me zo sterk; genoeg werklozen die WFT allang hebben toch?
Heb er op de gok maar een motivatiebrief heen gestuurd....
Heeft iemand hier toevallig WFT en wat is de meerwaarde?
Succes fargo en anneert! Op alles en iedereen reageren lukt mij ook niet altijd, maar ik lees wel alles![]()
En Dimple, sterkte met wachten...
blingpiggy schreef:Marcella; klinkt niet echt sfeervol bij jou op het werk; je mag niet eten?
Darah3 schreef:Klinkt lastig Marcella, hopelijk heb je wel pauzes om te eten?
Dimple schreef:Yonne, je bent maar druk met reageren meid![]()
Trouwens goed geformuleerd waarom je op de MBO functie reageert. Top! Ik zou jou dus echt wel op gesprek laten komen!
Amanda, balen van je rug.........ik heb er geen goed advies over. Kijk gewoon wat je kan doen en toch je contract verlengd krijgt. Balen hoor!
Ik zou ook graag gaan studeren. Talentbegeleider via Novilo http://www.novilo.nl/assets/OTB-2015-20 ... gids-Z.pdf Dus kinderen die hoogbegaafd zijn op pad helpen etc. Zou ik heel graag willen, maar 5000 euro............hebben jullie nog wat over in een ouwe sok?![]()
Odetje, goed lezen en niet tekenen als het niet goed voelt hoor!
BlueM, positief dus! Nog even stressen tot vrijdag![]()
GOMIR!!! Vertel, waar ga je heen? Ben erg benieuw naar je keuze hoor. Verhuizen of niet?
Darah, onderbuikgevoel zit goed bij jou!! Topper!! Goed voorbereiden nu, wanneer is het gesprek?
Doubtbless, ook al goed nieuws. Wat gaat het goed hier zeg!
Valerie.........![]()
té oud.........met 21 jaar. Waar werk je dat ze dat soort rare dingen zeggen??
![]()
Jammer Ais........
Netjes gisteravond terugkoppeling gestuurd naar recruiter. Vandaag nog 2 mensen op gesprek dus hoor morgen of donderdag meer. Nu duik ik mijn bed weer in, erg veel last van bijwerking van prednison. Ik loop leeg aan de onderkant en ben kotsmisselijk.......
Anneert schreef:@ Darah, haha! hij is inderdaad behoorlijk lachwekkend, sorry!