Nee geen huiswerkklas en ook geen keuzewerktijd. Alleen een gesprek bij zoveel aantal minpunten.
Anoniem
Geplaatst: 22-10-14 09:47
Hahhaha Nikki
Hopelijk blijft het droog want ik moet zo naar de manege. Heb er wel zin in! Al een heel tijdje niet gereden, dus deze vakantie mochten we 2x. Heb er maandag al opgezeten maar nog steeds spierpijn.
Ennee, [naam] is aangemeld voor de boktveulens. Dus wel stemmen he! (zodra dat kan)
Het mocht wel, maar dat werd wat te druk met school, en ik wil ook graag tijd met mijn vrienden etc doorbrengen, en me wat meer ontwikkelen in andere dingen
En er wordt altijd gezegd dat dans en paardrijden elkaar juist tegenwerken, of het echt waar is weet ik niet, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen.
Nikki, oke ik ben dom. Jammer dat je bent gestopt met paardrijden, maar ik snap het ook wel weer. Dees, ik ga stemmen! Veel plezier op de manege! Ook goeiemorgen!
Ah okay, das geen kwestie van dom of slim zijn Als je Slayer luistert, dan snap je het plaatje.
ElsRoosje
Geplaatst: 22-10-14 12:46
Oeps sorry al heel lang niet meer online geweest Even voor de nieuwe mensen: Ik ben Els, zeer actief in de whatsapp groep en minder op bokt zelf. Ik heb een eigen haflinger op 7 minuten fietsen staan. Woon ook in Apeldoorn en zit op 3VWO (goh wat toevallig)