. Nog niet naar opendagen geweest, wil het liefst naar HBO. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Nog niet naar opendagen geweest, wil het liefst naar HBO.

en weet inmiddels ook wel wat ik wil, alleen dan in Amsterdam
Het beïnvloedde mijn kijk op de studie een beetje haha.
toch nog kans op een voldoende
Voor levensbeschouwing moesten we een PO maken, en daarvoor moesten we twee kerken gaan bezoeken. Als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel kerken
Uiteindelijk heb ik dus maar een dienst op internet gekeken.Boself schreef:[ Afbeelding ]

EskeGirl schreef:Het 3e uur zegt onze leraar: dat is niet aan jullie verteld, maar de rest van de dag kunnen jullie het water niet meer drinken, de leidingen worden doorgespoeld.
Ik: Meneer, ik heb dit flesje in de pauze gevuld, kan ik dat nog drinken?
Hij: Ja hoor, en anders komen we allemaal oo je crematie.
Dankuwel
maaikman schreef:Ik heb morgen SE aardrijkskunde en kom er net achter dat minimaal 80% van de stof te vinden is in de atlastoch nog kans op een voldoende
![]()
maaikman schreef:Ik was ook in Utrechten weet inmiddels ook wel wat ik wil, alleen dan in Amsterdam
![]()
Een vriend van mijn broer studeert ook aardwetenschappen in Utrecht, mensen gingen elkaar daar ondersteboven in emmers bier houden en daarna zingen, of zo?Het beïnvloedde mijn kijk op de studie een beetje haha.

Boself schreef:maaikman schreef:Ik was ook in Utrechten weet inmiddels ook wel wat ik wil, alleen dan in Amsterdam
![]()
Een vriend van mijn broer studeert ook aardwetenschappen in Utrecht, mensen gingen elkaar daar ondersteboven in emmers bier houden en daarna zingen, of zo?Het beïnvloedde mijn kijk op de studie een beetje haha.
Dat klinkt nogal als studieverenigingen of ontgroeningofzo, heeft verder niet zo veel met de inhoud van de studie te maken.
Ik zit trouwens al heel lang na te denken over jou onderschrift, ik snap 'm nog steeds niet. Of lees ik ergens overheen?
Kwam er ook niet uit! 
Het komt erop neer dat het personage niet zo tevreden is over zichzelf en dat best wel confronterend vindt. Hij bedenkt zo nu en dan iets wat hij eventueel zou kunnen 'aanpassen' om er beter uit te zien dan hij nu doet en mijn onderschrift is daar dus een citaat van. Lekker omslachtig en zo, maar ik waardeer het, ook omdat de formulering van de zin best opmerkelijk is, maar de beschrijvingen van hemzelf vrij bot zijn, zeg maar
. Nou ja, zit verder niet echt iets achter haha, helaas.
ZeSteigert schreef:Ik was vandaag op de open dag van het conservatorium in Arnhem dushet was echt heeeeeel erg gaaf!! Heb binnenkort een vrijblijvende zangles/kennismakingsles en dan gaan ze ne iets adviseren
echt heel leuk heb er zin in!! Waren maar heel erg weinig klassieke zangeressen gelukkig
ZeSteigert schreef:Ik was vandaag op de open dag van het conservatorium in Arnhem dushet was echt heeeeeel erg gaaf!! Heb binnenkort een vrijblijvende zangles/kennismakingsles en dan gaan ze ne iets adviseren
echt heel leuk heb er zin in!! Waren maar heel erg weinig klassieke zangeressen gelukkig
Hoe beviel Arnhem?