Maar ik zit dus hier helemaal alleen met kamergenoten/schoolgenootjes van overal over de wereld

Tis wel heel erg leuk hoor, maar voel me hier gewoon niet echt thuis
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Sanne_com schreef:Ik hoop er nog steeds op...
). En je had het ergens over London? Dat is vanaf Oxford 2 uur met de bus (retour 7 pond), dus daar kan je zo een dagje naartoe
De hoeveelheid werk vind ik nu nog reuze meevallen, maar dat gaat waarschijnlijk nog wel veranderen
Voorheen begreep ik de stof vaak perfect en zaten mijn fouten in slordigheid of gemiste inzichten. Nu kan ik naar een werkcollege staren zonder uberhaupt de vraag te begrijpen
Frustrerend soms maar ook erg leerzaam. En ik heb me inmiddels aangemeld voor het Honoursprogramma voor propedeusestudenten, hopelijk word ik daar aangenomen!
(maar ergens las ik ook de quote, durf voor jr eigen geluk op te komen, en die is ergens wel toepasselijk nu)
.
Sanne_com schreef:Nee, sorry er is hier nu geen Lianne. Niet vanuit NL in ieder geval.
Uhu, heb nu ook contact met iemand anders en die was echt verbaasd over die 1ste en beeft gelijk een mail voor me gestuurd. Dus alles wordt nu in gang gezet als het goed is