De CSE's komen eraan!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 18:09

Hier ook :D
Alleen krijgt de gymzaal van vmbo de kleinste tafels dus ik moest de hele tijd opletten of ik niet alles van m'n tafel liet vallen :')

Hier valt het wel mee, overal hangen dingen van 'stilte examen' en als iemand toch herrie gaat maken krijgen die meteen op hun flikker van een docent :+

HappyBuddha

Re: De CSE's komen eraan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 18:11

Bij ons is een hele vleugel afgezet en zijn we 2 lokalen nodig :')'
Wij hebben ook een extra tafel om je spullen op te leggen :)

shiroihebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 18:12

Bij ons was het echt doodstil. Niemand mag ook maar in de buurt komen. Op zich wel fijn :3

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 18:13

hier in een gang stilte examens maar iedereen loopt er gewoon en is niet stil

en gister bij nederlands (in de mediatheek, naast een veldje van school naast ons) waren kinderen aan t gillen, 2x wat van gezegd maar ze bleven doorgaan

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 18:15

Bij ons 2 gymzalen, de mediatheek en nog wat lokalen. Vanwege dyslecten etc. En ohja alles word afgezet met lint :')

NaomixAline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 18:28

Bij ons moet je nakomen als je de examens verstoord, dus ze laten het wel, maar t is ook wel erg lastig om ze bij ons te verstoren, aangezien ons gymzalen een apart complex zijn die met een loopbrug verbonden is..

Dus je moet wel erg graag na willen komen en de examens verstoren als je dat gaat doen...

xChanelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 18:30

Genoten van m&o...
Een groot zwart gat, begon ook vreselijk te twijfelen over alles, maar gelukkig wel afgekregen!
Hopen op een hoge N-term, maar straks sowieso even klagen..
Iemand trouwens die de formule van het formuleblad over iets met "reden" ofzo heeft gebruikt? Ik had die hele formule nog nóóit gezien.

Welke vraag was de contante waarde vraag? Want daar wil ik ook nog even over klagen!

NaomixAline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 18:32

xChanelx schreef:
Genoten van m&o...
Een groot zwart gat, begon ook vreselijk te twijfelen over alles, maar gelukkig wel afgekregen!
Iemand trouwens die de formule van het formuleblad over iets met "reden" ofzo heeft gebruikt? Ik had die hele formule nog nóóit gezien.

Welke vraag was de contante waarde vraag? Want daar wil ik ook nog even over klagen!

Dat was mij ook een groot raadsel! Geen idee wat dat ding daar deed... :?

lizet_lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 18:52

hoe rekenen jullie je cijfer uit? ik weet echt niet meer wat ik heb ingevuld overal hoor :')

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 18:57

xChanelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 18:59

NaomixAline schreef:
xChanelx schreef:
Genoten van m&o...

Dat was mij ook een groot raadsel! Geen idee wat dat ding daar deed... :?

Al 3621 klachten. :+ van de 10914 deelnemers.
Ik heb trouwens niet nagekeken, maar stel dat je elke vraag 1 punt hebt gehaald, dan heb je dus 29 punten en ligt je cijfer tussen de 4,6 (bij N-term 0.5) en 5.6 (N-term 1.5). Ik gok dat de N-term wel 1,5 wordt (vorig jaar bijvoorbeeld 1,2 en die was op zich prima te doen, vond ik), dus ik hoop gewoon keihard op een voldoende! *\o/*

Morgen Duits en :brr: economie. Als dat net zo'n feest wordt als m&o, ga ik denk ik écht in een hoekje liggen huilen.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 19:07

Wij hebben de examens in een soort buurthuis. Heel gezellig, eerst allemaal in de aankomsthal, beetje kletsen en spullen afgeven. Wij zaten met wiskunde A en wiskunde B in de 'grote zaal'. Wiskunde B op het podium en wiskunde A in het publiek haha.

Ik vind het leuk om te zien hoe druk jullie allemaal zijn met nakijken. Ik ben daar altijd een beetje voorzichtig mee. Ik hen vorig jaar toch wel bij medeleerlingen ervaren dat het cijfer wat ze uiteindelijk hadden best wel wat afweek van wat ze in eerste instantie zelf hadden nagekeken, ook in negatieve zin.

Ik heb wiskunde wel even 'doorgekeken' en kwan veel antwoorden tegen die ik ook had, maar ik durf geen uitspraak te doen over hoeveel punten ik precies heb. Voldoende is het in ieder geval wel.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 19:17

:oo :oo

Ik heb voor economie ongeveer 46 punten, dus tussen 7,2 en 8,2. :+ :oo

Is mijn aller slechtste vak. _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 19:19

Bij ons zijn de examens in de aula (ex gymzaal). Maar onze school bestaat uit alleen maar examenklassen zo ongeveer. :')
Alleen schakel havo en vwo zijn er maar (soort van havo 4 en vwo 4+5)

Maar naast onze aula zijn ze aan het slopen. :')

xJikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 19:23

Bij ons op school is een deel verhuurd aan een muziekgroep en die starten dus om 4 uur met spelen. Zucht dat dreunt door dat wil je niet weten. Gelukkig zit ik niet links voorin, dus voor mij valt het nog wel mee. Ik heb nog nooit zo erg een saxofoon gehaat, haha. :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 19:25

_O- Mygod dat ze dan niet vragen om even wat later te spelen. _O-

bij ons was een shovel puin aan het ruimen. :x

Maar dat doen ze al het hele schooljaar. (Serieus sloopkogels langs je raam is veeeeel interessanter dan les)

xJikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 19:31

Dat vroegen alle examenleerlingen zich ook af, haha! En dat kan ik mij zeker voorstellen dat dat interessanter is dan les. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 19:34

Ik onthoud echt niets van wat ik lees over Systeem Aarde/Watermanagement in Nederland. :\ Stomme aardrijkskunde.

Zijn jullie al een beetje voorbereid op Engels? :')

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 19:37

Ik was eerst van plan nog een oefenexamen te gaan maken vnv, maar heb er vorige week en een aantal weken terug al twee gemaakt waarvoor ik een 6,6 en 7,9 had, dus neem vanavond even 'vrij' :D

xJikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 19:37

Ik vind stedelijk gebied en wateroverlast ook erg lastig, zeker omdat het stof is van vorig jaar...

Nee, ik heb geen idee wat ik kan verwachten. Ik zie het wel. :+

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 19:44

Ik heb Nederlands (het klaagvak van gisteren) tussen de 6,5 en 7,5 (11 vragen niet meer geteld/nagekeken) had hem dus toch niet zo verpest als ik dacht..
Duits tussen de 7,5 en 8,5. Biologie tussen de 6,0 en 7,0 (ook een paar niet meegeteld) ik was al zo bang/overstuur want ik dacht dat ik het verpest had

shiroihebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:07

Ik neem vandaag ook even vrij, Engels lukt wel. Ik ga echt heeeel goed lezen morgen

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:08

Haha daar gaan we van uit :D

Ik vind trouwens dat iedereen echt goede cijfers haalt hier +:)+

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:12

Ja inderdaad! En dat voor die 'verslaafde bokkers' :+ (niet mijn woorden hoor, zo noemen ze het hier thuis :') )

We gaat top *\o/* Nou hopen dat we met zijn allen slagen :D

shiroihebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:13

Ik heb nu vier examens gedaan en vond het eigenlijk een beetje magertjes voor havo. Kom van vwo en mijn ouders vonden het ook nogal laag. Maarja, hopen voor een 9 of hoger voor Engels en dan lijkt het al weer heel wat