Je mag als 2e graads geen les geven aan de klassen waaraan je wel mag lesgeven als 1e graads. Als zij dus echt een 1e graads zoeken lijkt me dat solliciteren weinig zin heeft.
Ik heb in mijn vorige baan toch echt les gegeven aan 4 havo en 4 vwo, zelfs zonder bevoegdheid. Alleen de examenklassen mocht ik echt niet doen. Niet elke school is daar dus even strikt mee. Het scheelt wel dat ik een universitaire opleiding heb gedaan in dezelfde richting, dus qua basiskennis zat ik ruim goed.
Nog 3 dagen en dan heb ik ook vakantie Heerlijk, heb er echt zin in.
Vrijdag hebben we de Koningsspelen. Hopelijk blijft het weer goed, of in ieder geval droog.
Degene die nu vakantie hebben, treffen het met het weer
marleen_88
Geplaatst: 22-04-14 21:32
SdaphneS schreef:
Ben ik de enige met maar een weekje vrij?
Same here, it sucks.
Moet nog veel te veel doen voor mn gymbevoegdheid, bereklus naast fulltime werken.
Jannie79
Geplaatst: 23-04-14 12:58
Ook ik meld me hier, vanaf september weer student. Maar zal me eerst wat verder voorstellen, ik ben Riann, 11 jaar geleden afgestudeerd als HBO pedagoog. Na op verschillende plekken gewerkt te hebben kan ik de voldoening kn het werk niet meer vinden en heb ik de beslissing genomen om weer te gaan studeren.
Door mijn vooropleiding en werkervaring hoef ik maar 1 jaar en drie maanden en ben dan 2e graads docent pedagogiek. Mogelijk dat ik daarna nog verder ga voor mijn 1e graads.
Voorlopig ben ik hier nog meelezer maar tzt zal ik meer van me laten horen.
Sunrise_
Geplaatst: 23-04-14 14:23
Ook ik wil me hier melden. Ik ga in september beginnen met een eenjarige Educatieve Master om mijn eerstegraads lesbevoegdheid te halen, in de richting Geschiedenis & Staatsinrichting. Ik ben nu nog mijn Master aan het afronden, maar ik heb er zin in om in september te beginnen en ik ben erg benieuwd wat ik ervan ga vinden.
Hoe lang duurt het voordat je weet of je echt aangenomen bent op een NL Hogeschool? Heb bericht gehad dat ik aangemeld heb bij Studielink, toen positief advies van Studiekeuze check... en nu?! Stel ik zou niet aangenomen worden, dan moet ik voor 1 mei nog iets anders kunnen zoeken toch? Trraaagggg gedoe