Studentikoos als wij zijn hier, gaan we naar Op Kamers #4 !!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 00:10

@_Ab_: hahaha charmant :+
@Magrathea: Jaah ik ga morgen pas terug naar Arnhem xD Heb week-OV :j Dus scheelt me een hoop, en ik heb gewoon een relaxt weekend waarin ik niet hoef te reizen.
Zorg gewoon dat k rond 10 uur op mn kamer ben :P dan kan k nog ff spullen dumpen, ff zitten, ff op de laptop en dan richting school. Moeten 10:45 op school zijn. Maar ik hoop dat de treinen een beetje rijden.... Dr is al code oranje uitgegeven :=

Okeej koffer is ingepakt (mét pyjama en handdoek :') ), ik ben omgekleed, dus ik ga nu naar bed!
Slaaplekker allemaal!

_AB_

Re: Studentikoos als wij zijn hier, gaan we naar Op Kamers #4 !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 00:12

Slaap lekker! Ik duik er ook zo maar s in! Ben wel n beetje moe van m'n dagje niks doen, haha!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 00:13

:')

Ik kan nog 7 uur en een kwartier slapen :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-12 00:15

Ah ja met week ov is dat wel praktisch ja :=
Hoewel ik de voorkeur zou geven aan uitslapen op maandag := Maar dat moet je zelf weten natuurlijk.

Ik zit eraan te denken om ook een weekend ov te nemen. Hoef nu eigenlijk alleen maar op dinsdag (binnenkort maandag) te reizen voor paardrijden, voor de rest is alles in het weekend of kan het daarnaar verplaatst worden (werk).. Lijkt me een goed plan :j

Ga straks wel vast het wasrekje ophangen enzo. Dat ik niet zoveel meer hoef te doen en straks gelijk in bed kan duiken als ik de was op heb gehangen :)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 00:18

Jaah bij ons is ook nog een bijkomend iets dat we vaak excursies hebben. We gaan vaak 1 dag in de week of zelfs vaker, ergens heen. Dit kan dan wel door school vergoed worden, maar gratis reizen is wel veeel makkelijker !!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-12 00:20

Oo ja anders moet je weer moeilijk gaan doen met declareren enzo := . En weet niet hoe ver je van school woont, maar met de bus kunnen als het regent is ook wel lekker :=

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 00:22

Was het nou 3 of 4 minuten fietsen? ;)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 07:37

Ja van mn kamer naar school is het 5 minuten fietsen, afhankelijk van de stoplichten haha
K zou nieteens met de bus naar school kunnen xD
Mr gaat vooral om de excursies, en k ga met de bus naar paardrijden en nr de stad xD

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 08:31

Goeiemorgen. Ik heb zo rijles. poedersuiker ijzel. Dat gaat een naar uurtje worden.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 08:38

Dat is vervelend! Succes!
Ik heb straks n gesprek op school. Niet zo veel zin in, maarja... Vanavond en morgen word er voor me gekookt, ideaal :) Vanavond kookt n vriend/huisgenoot van me voor mij en n vriendin. Morgen n andere huisgenoot. :) Dan woensdag nog ff zelf koken en wss ga ik t weekend toch maar carnaval vieren in het Zuiden :)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-12 10:51

Naskapower schreef:
Goeiemorgen. Ik heb zo rijles. poedersuiker ijzel. Dat gaat een naar uurtje worden.

Wees blij :) Dan heb je tenminste een keer gereden met gladheid met je instructeur erbij. Een soort slipcursus is het eigenlijk dan, hihi.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 11:13

Zo ik ben goed aangekomen bij mn kamer. De trein van den haag nr utrecht was stampvol, kon gewoon niemand meer bij! Ik stond in t tussenstuk :+ vanaf gouda kon k wel op de beugel van de deur zitten haha. Bij iedere stop was t ff een hap frisse lucht halen xD we produceerden met elkaar een partij warmte :P

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 11:14

Succes met de rijles! Dat is idd juist wel fijn om dan een keer met de rijinstructeur te rijden!

Succes met het gesprek op school!

Zo ik ben net wakker en ga zo aan de opdrachten! Vanavond late dienst... maar heb nog niet heel erg zin... komt wel als ik er ben :)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-12 11:28

Ach je hoeft toch niet altijd zin te hebben in je werk? :P

Pfft ik heb besloten dat ik een vast baantje ga zoeken hier in Delft. Ga even elk café binnen lopen en vragen of ze mensen nodig hebben :Y) Want wat ik nu heb is echt 3x niks.. steeds afgebeld worden, slechte evaluaties terwijl ik me echt uit de naad werk.. Mja uitzendbureau. Maar hiervan ga ik dus niet mijn rekeningen kunnen betalen de komende tijd.. Pfft.
Ga eerst maar eens naar het café waar een kennis van mij werkt, volgens mij krijgt hij zwart uitbetaald en niet zo'n klein beetje ook :Y)

Het mag trouwens wat mij betreft ECHT wel een keer gaan dooien hoor nu! :')

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 11:49

Nee hoeft ook niet :P Kon vannochtend ook echt mijn bed niet uitkomen :P Maar nu al een half uur aan de opdrachten gezeten en ben aardig opgeschoten! Moet nog wel verder hoor, maar hoop stiekum dat het rustig is op stage en ik daar ook nog wat kan doen :)

Succes met zoeken!!

Van mij mag het ook zeker wel gaan dooien! Heb het gehad met die kou en gladdigheid!!

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 12:42

Ooh blegh ik moet eigenlijk zo koken maar heb dus echt een totaal nergens zin in dag merk ik al :P En dan regent het ook nog eens!!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-12 13:00

Aah regen is pas naar, dat vriest aan de grond (vorst zit nog in de grond..)

Ik hb geen afwasmiddel meer :7 Dus maar met loeiheet water inweken en dan afwassen.. Morgen een flesje jatten bij mijn ouders, was ik dit weekend vergeten :P

Zo maar weer even studeren, nuttige dingen doen B-)

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 13:07

Je kan ook n scheutje azijn in t water doen, dat ontvet ook, of afwassen met shampoo

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 13:11

ik ben nu op mijn kamer, maar ik moet over een uurtje weer naar thuisthuis. schoonmaken bij mijn oma.
Maar thuisthuis heb ik geen computer en ik moest nog wat doorlezen voor morgen, waar ik vanavond geen tijd voor heb. Het is wel echt fijn om weer terug te zijn.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-12 13:15

Azijn heb ik ook niet :P Maar shampoo is misschien wel een idee. :D

Nja op zich lukt het wel nu even met heet water, heb op het moment alleen ontbijtbordjes en bestek, dat is niet zo heel vies. Alleen de koekenpan is vet, maar dat doe ik voor nu wel even met water + schoonvegen met keukenpapier. Wilde gaan eten op mn vereniging maar er is weer eens geen menu :7 zucht.. Als ik voorzitter van de eettafel ben..! Wordt alles anders! :D

Haha naska die overgangsfase is lastig hè. Laptop is wel echt ideaal, kan je geen goedkope krijgen via de uni? Via de uni is sowieso handig, want dan heb je geloof ik de eerste 2 jaar altijd dat als ie kapot is je hem gratis kan laten repareren en dat je dan ook een vervangende laptop krijgt voor tijdelijk.

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 13:34

geen idee hoe dat in Wageningen zit (en of ik daar recht op heb als hbo student). Was sowieso van plan om een laptop te kopen maar op het moment zit ik erg krap in het geld.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-12 13:40

Ik heb die van mij ook gekocht toen ik op het hbo zat (inmiddels gaat het koelkastje al ruim 3,5 jaar mee, enige probleem is dat de behuizing barsten begint te vertonen :D ) (en heb laatst windows er opnieuw op moeten laten zetten). Hij had ook een keer problemen met het scherm (kreeg steeds flikkeringen van een soort sneeuw maar dan in kleurtjes :') lekker duidelijk), is toen bij mij thuis gerepareerd, was binnen een halfuurtje gebeurd. Oja en omdat ik de accu lui heb gemaakt gaat ie nu nog maar 45 minuten mee ofzo :') Tja... toetsenbord wil ik ook niet van weten wat voor een ecosysteem daar onder zit (hagelslag + laptop = sprietjes tussen de toetsen die je er niet uit krijgt! ). En de bovenkant is helemaal geschaafd, doe hem altijd los in mijn tas namelijk := Ga nog wel een keer zo'n sticker halen, dat het minder lelijk is :) En een etui :j kom ik nu mee.

FiveSports

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 13:51

Naskapower schreef:
geen idee hoe dat in Wageningen zit (en of ik daar recht op heb als hbo student). Was sowieso van plan om een laptop te kopen maar op het moment zit ik erg krap in het geld.

Ik ga er ook naar opzoek, maar zit ook een beetje krap helaas :p Heb er nu een van 17,3 inch... iets te groot uiteindelijk :o

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-12 13:55

Dit liedje wil ik even met jullie delen, het is echt leuk *\o/*

Vraag me af of die mevrouw in het wit daadwerkelijk een doventolk is of gewoon een beetje raar staat te doen? :=

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 14:05

hahaha :)) Geen idee xD
Hier denken we dat ze gwoon een mongolen-dansje aant doen is _O-