Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mri schreef:hangt van je insteek af
zolang ik leuke vacatures tegen kom blijf ik sturen, al let ik stiekem wel op als ik in mn laatste week van de 4 weekse periode zit. Want wat nou als ik daarna geen leuke vacatures meer vind?
vacatures die ik in die week op donderdag/vrijdag vind reageer ik maandag pas op.
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik vind dat de vacatures nu weer wat aantrekken, heb er (totaal onverwacht) 4 gevonden (waarvan 1 minder leuke.... maar een baan is een baan!)
Vandaag 1 de deur uit gedaan (de leukste van de 4) daar heb ik de hele ochtend over gedaan, de andere 3 gaan er morgen uit denk ik.
_Daniella schreef:In deze tijd heb je niet zoveel keus, al solliciteer ik wel op fulltime (ja of parttime 32 uur)
Ik wil niet minder werken want dan hou je gewoon helemaal niks over
bakkabouter schreef:Afgelopen vrijdag ben ik voor het eerst testen gaan afleggen op een bedrijf (dus niet meer via interimkantoor!) en op basis van de resultaten zouden ze me deze week al dan niet uitnodigen voor een eerste gesprek. Nu, de resultaten zijn goed, dat weet ik zeker, maar toch lijkt het te optimistisch om te hopen op dat telefoontje. En een eerste gesprek betekent natuurlijk nog steeds niet dat je de baan krijgt.