AAAHHHH ik volg het nieeeeeeeeeeet! Joon, moet ik je nog pb'en dat mijn boktnaam Ilsiie is, ik Ilse heet en 18 jaar ben? en dat er een foto in mijn profiel staat?
Gittekit schreef:Maar die foto van mij in mn profiel is zo normaal. en eigenlijk ben ik helemaal niet normaal. Mijn tweede foto in mijn profiel is alles behalve normaal.
Gittekit schreef:Maar die foto van mij in mn profiel is zo normaal. en eigenlijk ben ik helemaal niet normaal. Maar die is wel super leuk.
Ik vind je daar keisexy.Maar van mij staan vrij normale foto's in mn profiel. terwijl ik eigenlijk altijd heel stom doe.
R_obin schreef:Ik heb nauwelijks (leuke) foto's waar ik alleen op sta. Alleen maar foto's van feestjes waar je totally waisted bent?
In anderhalf uur weer 10 pagina's erbij. Je zou niet zeggen dat we hier in de examens zitten Het zou hier juist doodstil moeten zijn haha.
Joosiien schreef:In anderhalf uur weer 10 pagina's erbij. Je zou niet zeggen dat we hier in de examens zitten Het zou hier juist doodstil moeten zijn haha.We praten gewoon zo veel om naar niet aan leren te hoeven denken