Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nueve schreef:Nee zo bedoel ik dat ook absoluut niet hoor!

(ja ik weet het, heb rare gedachten soms) Of dat ik denk: wat zou er nou toch zo anders zijn in de hersenen van 'slimme' en 'minder slimme' mensen om het zo maar even te zeggen
Ik had het ook laatst met een vriendin over 'de vwo-mentaliteit'. Verschil tussen ons: Zij werkt keihard, ze geeft de volle 100%. Ik doe een heel stuk minder. Maar meestal haal ik hogere cijfers. Ik vind dat zij dan een betere vwo-mentaliteit heeft, omdat ze heel erg haar best doet en heel goed leert/plant en alles bijhoudt. En ik denk dat dat later z'n vruchten af gaat werpen op je studie bijvoorbeeld, als je gewend bent om keihard te leren.
stiekem..

Er zitten op t TVWO natuurlijk ook wel een paar hard werkende leerlingen, maar als je over het algemeen kijkt klopt het wel
De leraren zeggen ook allemaal dat wij heel arrogant zijn omdat we onszelf zo ontzettend slim vinden omdat we TVWO doen. Daar ben ik het niet helemaal mee eens, aangezien wij over het algemeen een hele gezellige "afdeling" zijn. Er zitten natuurlijk wel wat rotte appels tussen, maja dat heb je altijd
Dus nu weer lekker thuis
Hier kan ik dan tenminste wel wat nuttigs doen
Nu maar weer leren voor duits en kunstalgemeen

)