sollicitatie-topic

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Thats_Me

Re: sollicitatie-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 12:52

Evelli schreef:
ja, dan kan ik er ook wel in komen

wat voor functie zoek je? en in welke omgeving?
(geld ook voor thats me)

Ben niet zo veel eisend. Zoek landelijk met een lichte voorkeur voor Noord-Holland.

Zoek een functie waarbij ik leiding kan geven en het liefst iets op het gebied van educatie. Zoals bijvoorbeeld educatief medewerker of projectcoordinator educatie. Maar goed ik weet dat ik in een lastige hoek wat zoek maar tja er komen wel steeds banen vrij dus blijf hoop houden. Daarbij zoek ik ook verder naar andere interessante vacatures.

Heb al een hele lijst in m'n favorieten staan met sites waar mogelijk interessante vacatures voorbij komen Haha!

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 12:54

Hebben jullie dat trouwens ook wel eens? Dan ben je een beetje aan het googelen op vacatures en denk je een leuke vacature gevonden. Lees je de vacature door en denkt leuk ik ga een brief schrijven!!!

Scroll je verder voor wanneer ze de brief willen hebben, staat er onder reageren voor maart 2004 oid Clown

Is me nou al een paar keer overkomen dus scroll nu gelijk door naar de datum voordat ik alles lees.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 13:02

Thats_Me schreef:
Marchador schreef:
Ja aan de ene kant vind ik het heel erg jammer.
Aan de andere kant niet : zie topic [STW] Onregelmatige werktijden en partner

Ja moeilijk is dat dan he. Maar goed je moet samen verder en er zijn toch wel meer banen (ook al is het even zoeken Nagelbijten / Gniffelen). En inderdaad ze roepen dat er zoveel banen zijn maar ondertussen is het lastig zoeken.

Heel moeilijk ja, want de functie lijkt me super!
Ik weet niet waar iedereen de banen vandaan haalt, haha. Ik heb al zoveel gesprekken bij uitzendbureau's gehad en zoveel brieven verstuurd. Maar te weinig ervaring, te weinig ervaring!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 13:03

Thats_Me : Ja dat is me ook regelmatig overkomen!!

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 13:04

Ik spaar afwijzigingen lijkt wel Nagelbijten / Gniffelen inderdaad te weinig ervaring is dat wat me opbreekt.

Fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 13:14

Net op een aantal vacatures gereageerd in de Horecabranche, ben benieuwd wat eruit komt. Lachen

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 13:25

Dat breekt me inderdaad ook op.. Nu vind ik mezelf zo stom... dat ik nooit heb verder geleerd en liever met mijn luie reet in de stad zat dan in de schoolbanken Bloos!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 13:26

Ik verstuur trouwens net via het CWI een sollicitatiebrief met CV en echt direct erna krijg ik een mail voor een gesprek. Aanstaande donderdag om 17 uur Nagelbijten / Gniffelen Haha!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 13:28

ja maar de meeste bedrijven hebben het liefst een 16 jarige met 30 jaar ervaring Scheve mond
je moet maar net een bedrijf vinden dat je de kans wilt geven om ervaring op te doen

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 13:29

Marchador schreef:
Ik verstuur trouwens net via het CWI een sollicitatiebrief met CV en echt direct erna krijg ik een mail voor een gesprek. Aanstaande donderdag om 17 uur Nagelbijten / Gniffelen Haha!

Netjes Haha!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 13:33

Evelli dat klopt.
Ik had afgelopen vrijdag een sollicitatiegesprek wat hardstikke goed ging, ze waren super enthousiast en ik ook. Heel positief, maar mistte dus net een puntje ervaring. Ik heb ze gezegd dat dit voor mij een unieke kans is om mijzelf verder te ontwikkelen, dat ik graag tijd en en energie wil steken in het volgen van een cursus op opleiding.
Hij zij zelf ook: Ja ik twijfel alleen aan dta puntje ervaring, maar ja ervaring moet je toch ergens op doen!

Klonk dus allemaal heel positef. Ik blijf gewoon volhouden, de aanhouder wint toch Haha!

Maar inderdaad, ze moeten je wel die kans geven om de ervaring op te doen.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 13:36

gelukkig heb ik nu bij mijn vorige baas en mijn huidige baas de kans om ervaring op te doen en dat is echt super!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 14:33

rebeltje schreef:
@Marcella; Kan het CWI je hier niet meehelpen?Neem aan dat als je in de ww zit je daar regelmatig komt.

Het CWI doet hier niks aan dan kom je bij het UWV terecht en die zijn al op de hoogte.

FNV gaat nu eerst proberen om salaris maand juni te vorderen. Eindelijk actie sinds 16 juli dat ik al bezig ben met bellen.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 14:45

Gebrek aan ervaring brak mij ook elke keer op.
Maar mijn huidige werkgever vond dat dus niet zo'n punt. Gelukkig maar Haha!
Heb net mijn functioneringsgesprek achter de rug en ze zijn erg tevreden over me Haha!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 14:45

Hey Wendy wat fijn om te horen!

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 14:51

Wat fijn Wendy! Zo zie je maar weer er zijn ook werkgevers die je wel de kans geven om ervaring op te doen Lachen

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 14:51

Daarom Lachen
Je moet alleen even de juiste tegenkomen Lachen

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 22:44

ik zou zijn aangenomen bij de ikea,
was het alleen zelf niet eens met m'n salaris en de minimale ( kan beter zeggen trieste) reiskostenvergoeding

dus het feest gaat niet door Clown

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 12:50

Gelijk heb je hoor. Je moet er wel wat aan verdienen en niet op toe moeten leggen.

hyawatta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 16:51

ik werd vandaag ook gebeld door de ikea, maar heb gezegd dat ik al een andere baan heb, en denk dar ik bij Groenrijk meer op mijn plek zal zitten dan bij Ikea.
denk dat een wat kleiner bedrijf beter bij me zal passen

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 16:57

vandaag de dag is het moeilijk een baan te vinden zonder hulp van een uitzendbureau blijkt wel, het overgrote deel op vacaturesite's zijn uitzendbureau's...
iemand hier nog een tip voor een receptioniste in omgeving Utrecht of Amersfoort??

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 16:59

Hier ook maar op zoek naar iets anders. Ik heb nog wel een job omdat ik het me financieel niet kan veroorloven zonder te vallen Knipoog maar ik hoop dat ik snel wat anders heb.

Ik heb me ook maar terug ingeschreven via een interimkantoor, omdat dat toch makkelijker blijkt te zijn.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 19:09

Arghhh baal een beetje en zit nu te twijfel of ik het zou doen.

Had van de week gesolliciteerd als contractadministrateur, maar ze vinden dat ik hiervoor te weinig ervaring heb. Nu hebben ze wel een andere vacature en dat is als planner dienstverlening, maar dit deed ik ook bij mijn vorige werkgeven en vond het gewoon geen leuk werk. Maar misschien vond ik het ook gewoon geen leuk werk, omdat de werkgever ook niet zo gezellig was..... Maar als ik interesse heb kan ik vrijdag op kennismakingsgesprek komen......

Boos! Koe

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 13:23

Jeetje Marcella wat balen, jammer ook dat ze je die ervaring niet willen bijbrengen.
En wat ga je doen? Of wat heb je gedaan eigenlijk al!?

Ik kreeg zojuist een telefoontje. Wat een toeval, ik belde net een kantoor waar ik heb gesolliciteerd met de vraag hoe het gesprek van afgelopen vrijdag is bevallen, daar vertelde ze me dat op dit moment haar baas vanit Italie naar mij belt.. en ja hoor wisselgesprek Haha!
Ik ben aangenomen, ze willen me zo snel mogelijk in dienst hebben Haha!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 13:30

Gefeliciteerd Machador!