Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
prompter schreef:Ja, zag ik vanmorgen ook!
Ga je nu weer aan een nieuwe taal beginnen?
musiqolog schreef:Het is zover jongens, ik ben nu ook klaar met de Russische cursus. Helaas spreek ik nog geen Russisch, terwijl ik echt wel Zweeds sprak toen ik met die taal klaar was. Ik krijg die woorden er maar moeilijk in en daar houdt de cursus ook rekening mee: je moet ze kunnen herkennen, niet zelf produceren. De komende tijd vooral veel eenvoudige boekjes lezen, veel herhaallesjes doen, en alle woorden (desnoods twee of drie keer) in een schriftje opschrijven. En de papieren cursus van Assimil, die ik destijds niet heb afgemaakt, weer eens uit de kast pakken. Dat kan ook geen kwaad.
Tussen twee haakjes: bij mij heeft Duo ineens drie ogen! Is jullie dat ook al opgevallen?
musiqolog schreef:Het is zover jongens, ik ben nu ook klaar met de Russische cursus. Helaas spreek ik nog geen Russisch, terwijl ik echt wel Zweeds sprak toen ik met die taal klaar was. Ik krijg die woorden er maar moeilijk in en daar houdt de cursus ook rekening mee: je moet ze kunnen herkennen, niet zelf produceren.
prompter schreef:Huh, ik ben ineens aan het eind van mijn Latijn - letterlijk, want de cursus lijkt niet verder te gaan. Wat jammer, ik had gehoopt hier nog een hele poos lessen in te kunnen volgen
prompter schreef:Huh, ik ben ineens aan het eind van mijn Latijn - letterlijk, want de cursus lijkt niet verder te gaan. Wat jammer, ik had gehoopt hier nog een hele poos lessen in te kunnen volgen