eigenlijk is toetsweek inderdaad wel handig, want je bent vroeg uit
Anoniem
Geplaatst: 21-10-14 18:05
Maar je wordt al voorbereid op het vele leren.. Je bent half 11 thuis en hebt dan nog de hele dag. Zo fijn! Ik vind het veeeeeel vervelender dat ik naast school én huiswerk óók nog voor proefwerken moet leren. Want dan zou ik dus 12 proefwerken hebben náást school binnen 2/3 weken. Dat zijn er veel in een week hoor! Met ook nog eens ander huiswerk!
Ik vind toetsweek ook fijner. Meestal hebben wij me de talen leestoetsen en hoef je niet te leren, dus dan heb je een hele middag vrij
Love_Silver
Geplaatst: 21-10-14 18:15
Mij rooster dwingt de meesten dat het gespreid moet worden over 3/4/5 weken Want de eerste 2 dagen heb ik bepaalde vakmen en de andere dagen de rest van de vakken.
Wij mogen ook maar: 1 repetitie op een dag en 1 so. Of 2 so's dus de we kunnen ook niet te veel toetsen krijgen op een dag.
De meeste leraren zijn trouwens wel soepel en willen graag rekening houden met alle andere toetsen.
Wij mogen onbeperkt so's hebben op een dag. Bij ons wíllen leraren er wel rekening mee houden, maar ze zitten wel met hun planning die ze moeten volgen.
Nog bedankt voor de succes iedereen . Wauw, jullie praten echt veel, moet toch maar wat vaker Bokt erbij hebben, anders loop ik een beetje achter
Heb trouwens ook maar een toetsweek, twee weken voor de zomervakantie ofzo. Vind toetsweken wel chill, leer toch meestal niet extreem veel maar als ik dat wel doe dan heb ik in ieder geval genoeg de tijd .
Dropsleutel
Geplaatst: 21-10-14 23:58
Ik meld me ook . Onze leraren zijn eigenlijk helemaal niet zo soepel met toetsen. Meestal heb ik gewoon 5 toetsen per week, meeste proefwerken met soms een SO. Ik heb voor donderdag een proefwerk aardrijkskunde en Nederlands maar Nederlands is opgeschreven als SO waardoor het door gaat.
Oh, en ik ben trouwens Floor , lekker handig mezelf vergeten voor te stellen . Maarja ik heet dus Floor en zit op 3 Gymnasium in Alkmaar
Love_Silver
Geplaatst: 22-10-14 06:52
Goedemorgen iedereen, Welkom Floor
Vandaag weer blokuur wiskunde . Gisteren heeft de teamleider met de verschikkelijke wiskunde leraar gepraat, hopelijk verandert er nu eindelijk iets.
Welkom Floor! Wij hebben in de onderbouw drie toetsweken en in de bovenbouw 6. Maar vanaf de derde heb je pas vanaf het 4e toets, dus dan ben je alsnog laat uit. En jullie hebben allemaal goede cijfers, kom ik daaraan met 4 minpunten. Maar ik moet het wel gaan ophalen, anders moet ik straks naar de ohk.
Ooh ik haal niet allemaal goede cijfers hoor kim. Ik heb een dikke onvoldoende voor wiskunde en nog ik sta nu 2.1 tekort en daar moet die wiskunde onvoldoende nog bij.