ZeSteigert schreef:Neee vandaag delf mondeling examen :'(
Oeioeioei ik wil niet
Heel veel succes (& sterkte
). Ik ben inderdaad ook wel heel benieuwd wat delf is?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
maatschappijleer begreep ik ook werkelijk niets van, dus het begint weer lekker...
, en morgen Grieks. Zit nog te twijfelen of ik ga want bij Grieks hebben we dit jaar 3 D toetsen en de slechtste telt niet mee voor je examen maar als je er eentje mist telt die automatisch niet mee. Maar ik voel me echt ziek en moet dan nu de rest van de dag keihard blokken.. Lastig dit
. Om de een of andere reden herkansen we een toets pas in de toetsweek erna ipv een paar weken na de toetsweek waarin je de toets hebt gemaakt sinds vorig jaar, vage school

Boself schreef:Dat lijkt me echt irritant, dan ben je alle stof allang weer vergeten. En dan ben je toch ook druk met de voorbereiding van je nieuwe toetsweek? Vaag principe.
Ik heb maandag toetsweek, wish me luck. Begin een beetje af te branden, steeds minder motivatie voor school met soms een vlaag 'oh oliebol nu moet ik echt aan school gaan werken' in het weekend. Is dit bij jullie ook zo?
zojuist geschiedenis, nou daar kan ik ook voor een onvoldoende voor noteren
punten zouden dus binnen moeten zijn volgens de schoolregels (10 schooldagen) maar helaas zijn er eigenwijze leraren

)