Wel thuis voor straks! Ik moet tot 12.15. Daarna naar stal. Ik hoop vanmiddag nog te kunnen slapen, want vanavond gaan we uiteten met de sportschool. Druk druk druk....
Nachtje 2 van 2 en tevens laatste werkdag van dit jaar. Nog drie kwartier en dan overdragen! Het waren rustige diensten en heb heerlijk zitten breien
Tyke
Geplaatst: 29-12-14 21:16
Ik begin straks aan nr 4 van de 7. Bij ons best bezig. Heel veel antibiotica's en andere medicatie via infuus. ong. 37 op moeten lossen Wat een werk........
Mijn vorige set nachten was enorm druk met zieke patiënten, aantal opnames een onrustige klanten. In negen uur tijd geen moment gezeten. Dan waren afgelopen nachten ook wel weer fijn. Ook omdat ik de laatste tijd veel drukke avonddiensten heb gehad....
Yeah ik ben er weer! Laatste diensten van dit jaar, helaas nachtdiensten t/m de 2e. Hopen op rustige nachten, helemaal met oud&nieuw... Werkze allen!
Tyke
Geplaatst: 30-12-14 04:19
Hier is het de laatste tijd ook echt heel druk. Eigenlijk continue. Avonddiensten vooral. Maar overdag ook en soms dus ook in de nacht. Nu ook aardig bezig met best wel zieke mensen
Ik doe niet aan voorslapen. Lukt me niet, en als ik het wel doe en wakker wordt om 2200 ben ik nog moeier dan dat ik heel de nacht gewoon doorga
Yinka
Geplaatst: 31-12-14 02:11
Net om 01:15 een high tea gehouden met oliebollen, appelflappen,scones,koeken en natuurlijk thee
sandorra
Geplaatst: 31-12-14 02:28
Haha klinkt goed yinka....ik moet er niet aan denken op dit tijdstip.....
Ik meld mij hier maar.... geen nachtdiensten voor mij maar kan absoluut niet slapen.... nacht 4 al achter elkaar. Heb vannavond stuk gelopen hete douche genomen en daarna lekker rozig op bed maar slapen......