Ik heb volgende week 3 lessen en examen, Haha nou mag we goed komen hoop ik, met mams nog ff in de pakeerplaatje oeffen,. Hoop zo dat ik haalt,, * ben toch bang dat Zenuwen niet onder bedwang ken houden
tomklover
Geplaatst: 12-06-14 22:18
Ik heb vandaag weer rijles gegad. Ging weer erg fijn. Wilde nog een keer door Bergen rijden bleek dat mijn instructeur dat ook net van plan was. Bergen is druk dorp waar ik mogelijk met mijn praktijkexamen kan komen. met veel krappe straatjes(zit ook geen logica in je kan er zo verdwalen) met slecht zicht dus dat vraagt lekker veel van je verkeersinzicht. Met mijn 5e les heb ik daar gereden en was het nog heel lastig/intensief. Nu reed ik probleemloos het dorp door en kon overal goed op inspelen en kon ik ook nog genieten van de mooie omgeving. morgen weer rijles en volgende week nog2 lesjes en die week daarna examen
Vandaag is het voor mijn geen ongeluksdagje. Had rijles ging lekker voor het eerst achteruit ingeparkeerd en daarna had ik me autotheorie en ben geslaaaaaagd
Ik had vandaag ook weer rijles ging super lekker. Op dat ik bijna wilde gaan spookrijden na haha. Nog even over de a9 heen en weer geweest. En lekker veel vrachtwagens op de ring en a9 dus kon ik ook nog ff inhalen oefenen
Mijn eerste rijles ging goed. Kan niet wachten tot volgende week. Was ook al best snel weg met de absolute basis. Het moeilijke punt gaat zijn om straks de focus te verleggen van binnen de auto (versnellingen, pedalen, stuur) naar buiten de auto: kijken kijken kijken (spiegels, om je heen, verkeerssituaties inschatten).
Mijn 2de examen is alweer geplant en jawel op mijn verjaardag ! En dat is op 8 augustus 18 Juli weer een lesje net na mijn vakantie van cherso, haha word nog wat
Ik wil hem eigenlijk ook snel halen... maar moet nog beginnen. Ik heb nu denk 7 lessen gehad met proefles erbij. Maar het scheelt dat ik opzich best wel veel weet, maar heb nu zoveeeel toetsen van school ook...
Ik heb mn theorie na denk 2 lessen gehaald, omdat ik iets te doen wilde hebben in mn voorjaarsvakantie... en ja dan ga je snel even een examen aanvragen
Ik heb morgen mijn eerste examen om 11:40 heb een tussentijdse toets gehad, en die ging heel slecht ik zit op 45 lessen.
Melisjeee
Geplaatst: 13-06-14 23:29
litilaura schreef:
Ik heb morgen mijn eerste examen om 11:40 heb een tussentijdse toets gehad, en die ging heel slecht ik zit op 45 lessen.
Geen zorgen! Je weet nu hoe een examen er ongeveer aan toe gaat, daar geen stress over! Nu alleen nog doen wat je ook tijdens de lessen doet, je instructeur vraagt niet zomaar een examen aan!
Polly
Moderator Algemeen
Geplaatst: 13-06-14 23:32
litilaura schreef:
Welke regio rij je? Dat ze overwerken daar al, heb ik hier nog niet gezien
Jacquelinee_
Geplaatst: 13-06-14 23:37
Gefeliciteerd geslaagden!!
Ik had vandaag weer een rijlesje ging wel redelijk ondanks dat ik totaal niet fit was. Nogeven achteruit ingeparkeerd en de hellingproef geoefend. Ging wel lekker. Op een gegeven moment reed ik ergens waar t mega smal is, paar passen echt maar net 2 auto's naast elkaar. Goed er srond al een auto geparkeerd en naast die geparkeerde auto stond een man met een scooter even te kletsen. Mocht ik daar mijn auto dan langs zien te manoeuvreren en hij vertikte t om aan de kant te gaan. Uiteindelijk wel gelukt maar het is niet dat ik dat dagelijks wil gaan doen.. Woensdag heb ik mn tussentijdse toets hopen dat ik dan weer helemaal fit ben
litilaura
Geplaatst: 14-06-14 00:30
Polly schreef:
litilaura schreef:
Welke regio rij je? Dat ze overwerken daar al, heb ik hier nog niet gezien
He, ik vroeg me af he. Ik heb nu een pakket van 34 lessen. Na hoe veel lessen is het gebruikelijk om de ttt te doen? Ik heb mijn instructeur gezegd aan het begin dat ik die wil doen maar begin me nu af te vragen of hij het niet stiekem vergeten is. Zit nu net over de helft geloof ik qua lessen.