Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
annastasia schreef:Beetje vage omschrijving. Ik wil best van alles doen, maar heb al bijna 2 jaar niet meer op het paard gezeten.
Leuk een zomer op een eiland!
marjo_elise schreef:Ruitje; Nee dat snap ik hihi! Maar het zou wel leuk zijn als je is een keertje 1 mag rijden ipv de hele dag mesten en schoonmaken! Ik heb zelfs een keer een veeg diploma gekregen bij mijn stage aangezien ik bijna een jaar lang aan het mesten en vegen was!
vuurneon schreef:marjo_elise schreef:Ruitje; Nee dat snap ik hihi! Maar het zou wel leuk zijn als je is een keertje 1 mag rijden ipv de hele dag mesten en schoonmaken! Ik heb zelfs een keer een veeg diploma gekregen bij mijn stage aangezien ik bijna een jaar lang aan het mesten en vegen was!
Het zijn paarden voor de harddraverij, of ze er ook op rijden? Ik verwacht het niet eerlijk gezegdmaar je mag vast wel mee naast de pikeur
(Ik lees verder even mee, want ben even wat motivatie kwijt door de afwijzingen en even gebrek aan geschikte vacatures)
vuurneon schreef:Maar ze doen wel mee aan de sweepstakes, dus ik neem aan dat ze ook koersen?
(Of zou dat het nageslacht zijn die ergens anders worden getrained?)
Firegirl schreef:vuurneon schreef:Maar ze doen wel mee aan de sweepstakes, dus ik neem aan dat ze ook koersen?
(Of zou dat het nageslacht zijn die ergens anders worden getrained?)
Het is de grootste hengstenhouderijen op dr.aver gebied in Nederland. Degenen die mee doen aan wedstrijden, hebben ze bij trainers ondergebracht.
Cer schreef:Gesprek duurde half uurtje, eerst introductie over t bedrijf dus ik stelde af en toe geïnteresseerde vragen..daarna vroegen ze of ik nog vragen had... Dus ja, ik stelde vragen..De gesprekspartners zeiden weinig dusdoende momenten dat ik op hen wachtte, zei er niemand wat