Examenjaar vwo'ers 2012

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 18:10

Corientjuh94 schreef:
Ik ga ook naar antwerpen of gent, tenzij ik ingeloot wordt in utrecht :o

Hetzelfde idee dus! Jij hebt dus nog geen idee of je naar Antwerpen of Gent gaat?
Ik neig zelf ook steeds meer om gewoon naar Antwerpen te gaan, daar heb ik als het goed is al een kamer en ben ik sowieso binnen!
Verder was de sfeer op Antwerpen gezellig zover ik gemerkt heb met het meelopen en is de stad ook leuker dan Utrecht vind ik (:[/quote]

Haha ik heb precies hetzelfde;p Ik ben alleen niet op de opendag geweest, dus h
oe de sfeer is weet ik niet :') . Maar ik wil na mijn examenperiode gewoon is een dagje Antwerpen doen en is overal gaan kijken, ook bij de uni in de buurt.

Over dat filmpje, ik wist niet dat er zoveel handige dingen in binas stonden voor bio :O!
Wij gebruiken alleen biodata, maar mag je op je examen biodata en binas gebruiken tegelijk?[/quote]

1 van de 2 :)

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 18:11

De havisten zijn sws in de meerderheid, dus dat is niet eerlijk haha

Corientjuh94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 18:14

ah dat is balen, dat je er maar 1 van de 2 mag.
Weet je dat zeker?
Dan ga ik toch maar voor mijn biodata, filmpje helemaal voor niks bekeken %)

Nirvana_

Re: Examenjaar vwo'ers 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 18:22

Ik heb écht een gebrek aan concentratie vandaag... Nog bijna niks gedaan.......

xCarien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 18:22

Ik heb ook nog niet veel gedaan.. misschien na het eten? :')

Sanned

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 18:25

Jullie verkopen je paard en ik ben juist van plan een paard te gaan kopen... Af en toe twijfel ik ook of het wel verstandig is, maar ik wil het zo graag!

Ik ben vandaag niet zo productief geweest als voorgenomen, maar heb toch nog best wat gedaan.

xCarien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 18:27

Wie er naar leiden gaat mag zijn haflinger mee nemen! hahaha

mar_fay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 18:34

Mijn paard kan gelukkig lekker hier blijven! Het eerste jaar ben ik in elk geval van plan om thuis te blijven wonen, ook vanwege 't paard, maar vooral ook omdat het gewoon heel dichtbij is - ik wil aan de Radboud gaan studeren, dus dat is net tien minuten verder dan dat ik normaal naar school fiets. Rest van de studie ga ik misschien wel op kamers, maar dat weet ik nog niet.
Mijn broertje rijdt ook paard, dus die gaat waarschijnlijk ook wel wat doen met Fayan. Voor de rest hebben we een ruime stal met uitloop en staan ze de hele zomer, lente en groot gedeelte van de herfst 24/7 op de wei en in de winter ook zoveel mogelijk, dus het is niet zo dat 'ie het heel slecht krijgt als er weinig/niet op gereden wordt.

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 18:36

xCarien schreef:
Ik heb ook nog niet veel gedaan.. misschien na het eten? :')

_O-
Laten we het hopen!

Wat jammer dat jullie zo weinig tijd krijgen voor de paarden.. Ik ben helaas al een tijdje paardloos, maar dat betekent ook dat ik me nergens zorgen over hoef te maken ivm studeren :=

mar_fay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 19:00

Oh dit is zo flauw. Ik zit nou een aardrijkskunde examen te maken om te kijken waar ik tegenaan loop. Heel vaak loop ik er tegenaan dat ik de bron(nen) niet goed interpreteer of dat ik gewoon de foto precies andersom, of niet goed zie wat het eigenlijk is. Heeft iemand misschien tips? Dit heb ik nou altijd >;)

Pferdelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 19:13

Tutti_Frutti schreef:
Corientjuh94 schreef:

Pferdelove schreef:
Hetzelfde idee dus! Jij hebt dus nog geen idee of je naar Antwerpen of Gent gaat?
Ik neig zelf ook steeds meer om gewoon naar Antwerpen te gaan, daar heb ik als het goed is al een kamer en ben ik sowieso binnen!
Verder was de sfeer op Antwerpen gezellig zover ik gemerkt heb met het meelopen en is de stad ook leuker dan Utrecht vind ik (:

Corientjuh94 schreef:
Haha ik heb precies hetzelfde;p Ik ben alleen niet op de opendag geweest, dus h
oe de sfeer is weet ik niet :') . Maar ik wil na mijn examenperiode gewoon is een dagje Antwerpen doen en is overal gaan kijken, ook bij de uni in de buurt.

Over dat filmpje, ik wist niet dat er zoveel handige dingen in binas stonden voor bio :O!

Wij gebruiken alleen biodata, maar mag je op je examen biodata en binas gebruiken tegelijk?

1 van de 2 :)

Ik ben ook niet naar de open dagen geweest hoor, die hadden ze weer fijn gepland op mijn verjaardag (toen was ik overigens wel in antwerpen, maarja dan zijn zoveel dingen leuker dan de universiteit haha en het is nog best een eind van de stad vandaan) en op een dag dat ik al iets gepland had. Maar ze hadden wel een keer een meeloopdag, waar ze dan ook wel weer een fout hadden, volgende een vak statistieken in plaats van embryologie!

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 19:15

:'), zo voel ik me nu tijdens het leren van wiskunde.

Natuurkunde heb ik een beetje opgegeven, veel examens gemaakt maar toch elke keer rond de 4 of 5. Dus nu moet ik de rest maar heel goed gaan maken.

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 19:29

Pfoeh even teruggelezen, leuke plannen allemaal jongens! Ik heb ook zoooo'n zin in de zomer kan niet wachten! Vandaag vliegtickets mallorca in mn mail gekregen :D Vertrekken 1 juni.
Ik wou eerst ook tussenjaar gaan doen, maar toen ik alles op een rijtje zette bleek dat toch wel erg duur(wilde reizen) en omdat ik ben blijven zitten ben ik dan nog een jaar ouder als ik ga studeren.. Dus ga nu proberen leuke buitenlandstage te fiksen in het 3e jaar ofzo :)

Linde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 19:37

Corientjuh94 schreef:

Verder was de sfeer op Antwerpen gezellig zover ik gemerkt heb met het meelopen en is de stad ook leuker dan Utrecht vind ik (:[/quote]

Haha ik heb precies hetzelfde;p Ik ben alleen niet op de opendag geweest, dus hoe de sfeer is weet ik niet :') . Maar ik wil na mijn examenperiode gewoon is een dagje Antwerpen doen en is overal gaan kijken, ook bij de uni in de buurt.

Wij gebruiken alleen biodata, maar mag je op je examen biodata en binas gebruiken tegelijk?[/quote]

Gaat over diergeneeskunde neem ik aan? Ik heb eigenlijk precies hetzelfde idee! Alleen heb ik geen idee hoe inschrijven in antwerpen zou moeten gaan. Daar moet je toch een toets doen ofzo?

Sanned

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 19:39

Haha, die is goed miss_liezje! Ik herken het gevoel maar al te goed :')
Ik ben nu geschiedenisfilmpjes aan het kijken, ik ben nooit zo productief 's avonds maar dit lukt me nog wel :)

Pferdelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 19:42

Linde_ schreef:
Corientjuh94 schreef:

Pferdelove schreef:
Verder was de sfeer op Antwerpen gezellig zover ik gemerkt heb met het meelopen en is de stad ook leuker dan Utrecht vind ik (:

Corientjuh94 schreef:
Haha ik heb precies hetzelfde;p Ik ben alleen niet op de opendag geweest, dus hoe de sfeer is weet ik niet :') . Maar ik wil na mijn examenperiode gewoon is een dagje Antwerpen doen en is overal gaan kijken, ook bij de uni in de buurt.

Wij gebruiken alleen biodata, maar mag je op je examen biodata en binas gebruiken tegelijk?

Gaat over diergeneeskunde neem ik aan? Ik heb eigenlijk precies hetzelfde idee! Alleen heb ik geen idee hoe inschrijven in antwerpen zou moeten gaan. Daar moet je toch een toets doen ofzo?

Ik heb nog niet meegekregen dat je een toets moet maken! Wel dat je je persoonlijk in Antwerpen moet aanmelden na 2 juli geloof ik (kan ook juni zijn haha). Je kan je wel al voorinschrijven via de site dacht ik!

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 19:44

Niemand met een fijn programmaatje voor Wiskunde A op de computer? :=
Ik snap niets van dat Notefolio :+

Linde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 19:48

Pferdelove schreef:
Ik heb nog niet meegekregen dat je een toets moet maken! Wel dat je je persoonlijk in Antwerpen moet aanmelden na 2 juli geloof ik (kan ook juni zijn haha). Je kan je wel al voorinschrijven via de site dacht ik!

Heb me er ook nog niet zo in verdiept, maar ik hoor wel steeds verhalen over België en een toets. Ik heb me al wel ingeschreven voor Utrecht, maar wacht nog een jaartje voor Antwerpen, vind het best wel een eindje :').

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 19:52

mar_fay schreef:
Ik ga ook een tussenjaar doen :D
Eerst zorgen dat ik m'n rijbewijs haal en Spaans leren, Spaans in het eerste halfjaar ook oefenen op een school in Spanje (ik heb al eerder van die talenreizen gedaan en vind dat echt geweldig) en in de zomervakantie/eerste halfjaar met de fiets/met de trein door Europa, nog geen flauw idee wat precies :')
Tweede halfjaar ga ik als het goed is naar een vriendin die ik in Frankrijk heb leren kennen, zij woont in Colombia, vandaar dat ik mijn Spaans weer wil ophalen. Van daaruit wil ik naar beneden door Zuid-Amerika, wel met iemand samen, maar die ben ik nog aan het zoeken :')

Duidelijke, vastomlijnde plannen dus hier O:)

Wat een goed idee! Klinkt ontzettend gaaf! :D Maar ben wel heel benieuwd hoe je dat allemaal betaald?

xCarien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 19:54

Oh ik verlang zoooo naar de zomer!
1 juni dan eindelijk klaar en dan maand die-hard veeel werken en dan lekker van 6 juli t/m 14 juli zuipen in cherso, en dan paar daagjes thuis en dannnn bam bam 3 weken bakken in spanje!

en daarna naar leiden of rotterdam en dan lekker criminoloogje worden! :')

Touchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 19:57

Haha houden jullie het havo topic in de gaten? ;p Ik vind dat dit topic al super snel gaat joh!
Ik ben de laatste tijd ook totaal niet productief 's avonds, toch vreemd want vroeger deed ik altijd alles 's avonds.. (SOG overdag :') )
Nouja, miss dat ik dadelijk nog wat bio opdrachten uit examenbundel ga doen, of wiskunde sommetjes.. Echt leren moet ik sws niet gaan doen want dan ben ik t de volgende dag vergeten.

Carien, oh criminologie, leuk! Ik zeg Leiden :)) (Ben een beetje fan van Leiden terwijl ik er pas 1x ben geweest, met school nog wel := )

mar_fay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 19:57

Paisano schreef:
mar_fay schreef:
Ik ga ook een tussenjaar doen :D
Eerst zorgen dat ik m'n rijbewijs haal en Spaans leren, Spaans in het eerste halfjaar ook oefenen op een school in Spanje (ik heb al eerder van die talenreizen gedaan en vind dat echt geweldig) en in de zomervakantie/eerste halfjaar met de fiets/met de trein door Europa, nog geen flauw idee wat precies :')
Tweede halfjaar ga ik als het goed is naar een vriendin die ik in Frankrijk heb leren kennen, zij woont in Colombia, vandaar dat ik mijn Spaans weer wil ophalen. Van daaruit wil ik naar beneden door Zuid-Amerika, wel met iemand samen, maar die ben ik nog aan het zoeken :')

Duidelijke, vastomlijnde plannen dus hier O:)

Wat een goed idee! Klinkt ontzettend gaaf! :D Maar ben wel heel benieuwd hoe je dat allemaal betaald?

Wij hebben altijd veel gereisd. Op mijn zesde zijn we tien weken naar Mexico, Guatemala en Honduras geweest, waar we (backpackend) hebben rond getrokken. Ik heb op dat moment besloten dat ik na school op wereldreis wilde en ben begonnen met sparen (ik had al een rekening waar mijn ouders en opa en oma weleens wat op stortten) en ik ben nogal standvastig, dus ik heb altijd veel gespaard en weinig uitgegeven. Dat ging steeds harder, zeker toen ik mocht gaan werken. Ik heb geen tienduizenden euro's ofzo, maar toch wel flink wat. En verder ga ik zorgen dat ik in de vakantie gewoon flink werk :D

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 20:12

Het lijkt me heel gaaf! Ga je nu je reis door Zuid-Amerika ook backpackend doen? Zo'n reis lijkt me behoorlijk duur, knap dat je dat bij elkaar hebt weten te brengen! :D Heb je al een idee van hoeveel het je allemaal gaat kosten? :)

xCarien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 20:15

xMarloess schreef:
Haha houden jullie het havo topic in de gaten? ;p Ik vind dat dit topic al super snel gaat joh!
Ik ben de laatste tijd ook totaal niet productief 's avonds, toch vreemd want vroeger deed ik altijd alles 's avonds.. (SOG overdag :') )
Nouja, miss dat ik dadelijk nog wat bio opdrachten uit examenbundel ga doen, of wiskunde sommetjes.. Echt leren moet ik sws niet gaan doen want dan ben ik t de volgende dag vergeten.

Carien, oh criminologie, leuk! Ik zeg Leiden :)) (Ben een beetje fan van Leiden terwijl ik er pas 1x ben geweest, met school nog wel := )

Ik hoop ook op leiden! hahaha is ook mijn eerste keus.. maar heb een tweede keus opgegeven dus kans is dat ik in rdam terecht kom!

xCarien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 20:15