Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Contract bij de post loopt dan weliswaar tot half september, maar ja, ik wil eigenlijk gewoon wat op kantoor! En als je hoort dat het allemaal volgend jaar ook weer duurder gaat worden, wordt ik ook niet echt vrolijker
Lootje1991 schreef:@purny: de advertenties die ik bij de zorg zie, vragen allemaal om een verzorgende niveau ... Diploma.
Fijn dat ik niet alleen ben!!! Het huis betaald mijn vriend helemaal. Ik krijg aankomende week me salaris en mijn vakantiegeld. Volgende maand nog salaris en dan is het afgelopen! Dan redden we het niet met alle verzekeringen en abbo's. Het is gewoon een diep ongelukkige tijd dat ik er uit ven gegooit. Morgen laatste werkdag!

.
) ook verdienen of is dat vrijwillig?
Morgen ga ik weer beginnen in de kas, 10 over 7 de deur uit.. wish me luck.
. Hier in het dorp wordt het heel uitgebreid gevierd; afhankelijk hoe het valt 3 of 4 dagen. Donderdag gaf de fanfare een openingsconcert en vrijdag was de 1e feestavond. Omdat ik zaterdag om 6 uur op moest, redelijk bijtijds naar bed gegaan (rond 11 uur). Heerlijk toeterende auto's door onze smalle straat, achter zaten op de bankjes jongelui lekker te lallen, honden in waakstand want de "baas" was werken met als gevolg: blaffen. Om 00.15 nog wakker en een bedlamp aangedaan en de tv aangezet (weer proberen te slapen). Toen werden de honden wat rustiger. Uiteindelijk sliep ik rond 1.30 of zo eindelijk ook eens een keer... Maar lekker comazuipers gehad dus lang onrustig door ambulances en zo. Tuinen vernield, overal kotsen, maar gezellig dat het was
. Knap chagrijnig op het werk verschenen (door slaapgebrek), daar hartstikke druk (zowel veel post als luidruchtige jongelui) dus ging bekaf naar huis. Zaterdag ook bal hier. Vandaag de laatste feestavond met belachelijk veel herrie, vuurwerk en overlast. Duurt officieel tot 1 uur vannacht dus veel slapen zal er wel niet in zitten.....
(tja, moet toch ook gedaan worden) en verder lekker zitten quilten. Blijf nu denk ik maar op tot mijn man thuis is (of vlak daarvoor wel vast naar bed met tv aan) want het is knap rumoerig buiten. Leuk hoor zo'n feest met jongeren (<16 jaar) die veel te veel zuipen
. Dan hoeft het voor mij niet meer!
iemand nog gesprekken? 
SpikkelFire schreef:Iedereen leuke Koninginnedag gehad? Mijnes was erg saai. Heb alleen tv gekeken en tompouce gegeten.Morgen ga ik weer beginnen in de kas, 10 over 7 de deur uit.. wish me luck.
.
Gelijk twee hele leuke vacatures gevonden...