Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaaaren schreef:ik weet dat het last minute is maar ik ben in de war met die Kleine Ondernemers Regeling...
5a bij omzet belasting vul ik in wat geld voor dit kwartaal..
5b bij voorbelasting ik het zefde bedrag in als hier boven?!
5d wat ik totaal van dit jaar heb betaalt.
Zo klopt het bedrag wel wat ik terug krijg haha maar is het niet beetje gek dat je bij de eerste twee het zelfde invult? Wie o wie weet hier meer van?
heb belasting telefoon al gebeld maar ze zeggen dat ze gaan ophangen omdat alle medewerkers in gesprek zijn
Nagyl schreef:Kaaaren schreef:ik weet dat het last minute is maar ik ben in de war met die Kleine Ondernemers Regeling...
5a bij omzet belasting vul ik in wat geld voor dit kwartaal..
5b bij voorbelasting ik het zefde bedrag in als hier boven?!
5d wat ik totaal van dit jaar heb betaalt.
Zo klopt het bedrag wel wat ik terug krijg haha maar is het niet beetje gek dat je bij de eerste twee het zelfde invult? Wie o wie weet hier meer van?
heb belasting telefoon al gebeld maar ze zeggen dat ze gaan ophangen omdat alle medewerkers in gesprek zijn
Ehm nee dus.
Bij 5a dus je omzet en de btw daarover wat je moet betalen.
5b je voorheffing over dat kwartaal
Dus krijg je bij 5c wat je "zou moeten betalen"
Wat is je totale omzet en cq btw bedrag over het gehele jaar?
Wat is je totale voorheffing over het gehele jaar?
Heb je ook buitenlandse inkopen gehad?
Wat waren de aangiftes van het 1ste , 2de, 3de kwartaal over et jaar 2011?
Als ik daarop antwoord weet, dan pas kan ik je echt goed helpen met dee aangifte.
Zodat ik kan bepalen hoeveel je kor is, als je die dus krijgt.
Wat inderdaad erg last minute is
Groeten, een paardgekke accountant hihi
Chonelly schreef:Dank je Joyce! Ik zie gelijk dat ik nog wat instellingen moet aanpassen.. nu moet ik altijd reacties handmatig goedkeuren, die stap mag er van mij tussenuit. En ik moet ook weer even met de opmaak aan de gang, leuk!
Ook leuk om te lezen hoe jij het hebt aangepakt!
Je had je dus al ingeschreven bij de KvK voordat je je eerste klant had, zat daar veel tijd tussen :-P?
Mallootje schreef:Adwords campagne hadden we tot hiertoe niets, ook geen facebookcampagne. Daar zijn we gisterenavond mee begonnen.
Normaal krijgen we veel hits via google, die we nu niet meer krijgen. Nochtans staan we wel nog op dezelfde plaats..
JolandaS schreef:Georgette schreef:Holly, ik dacht dat er helemaal geen factuur meer zou komen van de KvK.
Er staat op de factuur dat m.i.v. 2013 de KvK-bijdrage komt te vervallen.
holly schreef:Factuurtje kvk zat alweer bij de post. Laatste keer toch?
Suzanne, dat is altijd een interessant onderwerp.
Kaaaren, stel dat je had moeten betalen dan had het bedrag voor de einddatum op hun rekening moeten staan en dat had je gisteren zo laat niet meer gelukt. Denk daar aan de volgende keer want een boete krijgen is ook niet fijn.