Emytje schreef:@ Petpen: Leuk om te lezen! Waar ben je toendertijd mee begonnen? Hoe heb je je eerste ervaring opgebouwd?
Heel veel succes morgen!En de andere twee natuurlijk ook!
Ik ben in 1990 begonnen als financieel/administratief medewerker boekhouding (= oorspronkelijke opleiding) bij een verz.mij. Dat werk heb ik 5 jaar gedaan, daarna bij diverse bedrijven van junior secretaresse doorgegroeid naar directiesecretaresse en management assistente. Ondertussen opleiding gevolgd voor DA-ass en 1 jaar gewerkt bij een veearts. Helaas door de MKZ-crisis toen noodgedwongen naar andere baan moeten uitkijken en ben toen gaan werken als medisch secretaresse (4 jaar). In hetzelfde zkh nog 1 jaar gewerkt als management assistente maar zat er niet op mijn plek. Gesolliciteerd voor een functie als rec/tel bij een ander zkh en dat werk 6 jaar gedaan (met tussenpozen ivm hernia's). Nu zit ik 1,5 jaar thuis en ga dus morgen voor een hele leuke functie op gesprek.
Al met al 20 jaar ervaring in verschillende functies. Volgens UWV heb ik een verwarrend cv vanwege de diverse functies en opleidingen. Ach, ik heb veel ervaring in verschillende functies. Veel geleerd en weet inmiddels wat ik wel en niet wil (en kan) in een functie.
De sollicitatie morgen is voor "een spin in het web" wat mij wel ligt.