Debbie_N schreef:Sharona95 schreef:jaaa ik moet me inderdaad nog aanmelden, zit nog enorm te twijfelen omdat de kosten zo hoog zijn het eerste jaar, aangezien mijn paardje in april 2013 pas 5 wordt!
Ik heb ook het probleem dat mijn paard in april pas 5 word, dus dat word het eerste half jaar een schoolpaard erbij.. druk druk.
Ja, we zitten in het zelfde schuitje..
deruijter schreef:Sharona95 schreef:jaaa ik moet me inderdaad nog aanmelden, zit nog enorm te twijfelen omdat de kosten zo hoog zijn het eerste jaar, aangezien mijn paardje in april 2013 pas 5 wordt!
ik heb gelukkig genoeg paarden om mee te nemen,dus ik hoef al een stuk minder te betalen!
maar ik kan dus niet rijden in het begin!maar miss kun je vragen of je toch dat paardje mee mag nemen.
Volgensmij zijn ze daar niet zo streng in! en je hoeft niet meer verplicht te rijden natuurlijk dus als de kosten echt te hoog
zijn kun je nog altijd beslissen om het 1e jaar niet te rijden, maar dat is dan wel minder leuk.
Ja, dat is waar! maarja, ook zo zonde van de lessen, en uiteraard een stuk minder leuk! + heb wel de begeleiding nodig met mijn jonkie! maar ik ga het gewoon vragen, hoe dat precies allemaal zit, had al wel een mailtje gestuurd. ahh wat balen, heb je genoeg keus qua paarden mag je niet rijden..