Ja! Nou ik ben Annemarie, ben 18 jaar en ik zit nu voor mijn 7e jaar op de middelbare school, heb namelijk eerst mijn havo diploma gehaald. Ik heb het profiel NG met economie en management en organisatie. Hierna wil ik iets richting biomedische wetenschappen gaan doen, ik denk in Utrecht.
Verder heb ik een eigen pony, ze heet [paard] en ze is 7 jaar. Startte M1 met haar maar start nu niet meer ivm met mijn leeftijd en andere omstandigheden. En ik werk bij de super de boer. Foto's van mijn pony staan in mijn profiel.
Welkom, en ik ga mee met mn bovenstaanders; je hebt echt een heel leuk paardje!
Ik heb de 1e 4 uur vrij vandaag lol, dus 3 lesuren en daarna autorijles. En ik heb voor t eerst in mn leven mn leerwerk goed bij gehouden naar planning, waardoor ik dus nog maar een hoofdstuk hoef te leren voor mn bioSE morgen!
Haha, ik moet in mijn SE week in januari ook een tekst schrijven (nog onbekend of het een ingezonden brief, betoog of beschouwing moet zijn) en ik moet vrijdag de documentatiemap inleveren, maar ik moet nog zoooooooveel doen en ik hoorde hier toen iemand die ook 't kraakverbod had en die zei tegen iemand dat diegene t maar moest laten weten als die nog documentatie nodig had meen ik, dus ik dacht, goh, ik plaats 'n oproepje
Moet dus 3 bronnen van 500-1000 woorden hebben over dat onderwerp
Iemand nog een tip voor wat je echt niet mag vergeten op de presentie avond van je pws? Heb al een hele lijst, wordt gebracht met de auto en volgens mij mogen we wel 5 keer heen en weer gaan lopen.. Moet tv mee, laptop, echt van alles.
Pff ben vet blij! Voor mijn herprofilering natuurkunde een 6,6 (had eerst een 4,6), terwijl ik dacht dat ik hem nog slechter had gemaakt dan de eerste keer!
Nienke, niet echt iets wat je echt niet mag vergeten.. Maar misschien wel handig. Als je een powerpoint presentatie maakt, even een hoop hand-outs uitprinten en uitdelen. Wordt altijd erg gewaardeerd.
Slimme tip Nueve Ik heb eigenlijk helemaal geen tips meer. Wat bij altijd werkt is haar in een staart, anders ga ik er aan zitten tijdens de presentatie Heel veel succes alvast!
Ik heb weer een leven: PWS is ingeleverd. Dus weer tijd voor bokt
KimE
Geplaatst: 09-12-09 21:32
AnnaaX schreef:
Slimme tip Nueve Ik heb eigenlijk helemaal geen tips meer. Wat bij altijd werkt is haar in een staart, anders ga ik er aan zitten tijdens de presentatie Heel veel succes alvast!
Hahaha, gelukkig hou ik geen echte vertel powerpoint presentatie, dus dat komt wel goed. We staan op de 'markt', dus mensen kunnen langs lopen en vragen stellen. En we hebben een hoop Engelse hapjes, dus mensen zullen er wel komen.
En vandaag de boekjes opgehaald bij de drukker en ze zijn zo mooooi! Ben er helemaal blij mee.
merrietje
Geplaatst: 09-12-09 21:36
Uit je hoofd doen is erg stoer, maar een papiertje is handig voor je handen: dan hoef je daar verder niets mee te doen
Anna
Geplaatst: 09-12-09 21:37
Gelukkig maar Dat scheelt, het lijkt mij enger om voor de hele zaal een presentatie te moeten doen (dat moet ik dus wel )
Ik vind presentaties geven juist leuk! Mits ik het goed ken natuurlijk en het onderwerp je interesseert..
NieneWiep
Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-09 21:38
Wij kunnen moeilijk een presentatie doen omdat we niet echt wat onderzocht hebben met resultaten. De betha's houden bijna allemaal een presentatie, en de A'tjes staan allemaal op de markt.
We hebben ook scones voor morgen, net al een paar voor proef gemaakt en ze zijn echt zo lekker. Ik moet ze morgen niet allemaal zelf op eten.
merrietje
Geplaatst: 09-12-09 21:39
Ik heb gister mijn presentatie gedaan, Ik was super zenuwachtig, maar heb het volgens mij best goed gedaan Valt uiteindlijk wel mee voor een volle zaal, als je maar een paar bekende gezichten hebt om op te kunnen richten
Anna
Geplaatst: 09-12-09 21:39
Haha Ik vind presenteren voor de klas niet erg, dat vind ik juist wel leuk om te doen Alleen wij moeten voor een aula vol mensen, dat vind ik dan weer net iets enger Maar wel apart, ik doe ook niet echt een onderzoek, maar presenteren moeten we wel