Het leed dat een baan zoeken, maar niks kan vinden heet!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Niicole__

Re: Het leed dat een baan zoeken, maar niks kan vinden heet!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 20:13

Ik zit ook met het probleem dat: Werkloos blijven heet! :=

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 20:13

Klopt, kassa is ook beter. Maar ik werd afgewezen omdat ik gewoon te oud ben. Ze hebben liever een15 jarige. Logisch!

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 20:55

Nou ik kan jullie weer verlaten >D

BEn aangenomen in de horeca op een conferentiecentrum 32 uurs contract van ma tm donderdag !!

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 21:11

Jeej, jij ook aangenomen! Gefeliciteerd!

-Verdeelt gebakjes-

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 21:24

Nou lui ik ben blij.

Layout is in CSS style klaar. 1 week leren en heb het al aardig onder de knie.
Morgen gaat mijn site dus officieel online met mijn eige handgemaakte layoutje.

Overig nog steeds geen vacatures gevonden. Het is stil rond deze tijd :(

2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 10:58

bo0tjeee schreef:
Nou, ik ben vandaag aangenomen bij Fijan en Mostert transport in Waddinxveen. Ik kan maandag direct beginnen :D
HouVanUtopia schreef:
Nou ik kan jullie weer verlaten >D BEn aangenomen in de horeca op een conferentiecentrum 32 uurs contract van ma tm donderdag !!

Gefeliciteerd allebei :) heel veel succes met jullie nieuwe banen

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 22:15

Nog meer werkzoekende op bokt die even niks kunnen vinden :). Ik ben momenteel bezig met het leed dat sollicitatiebrieven schrijven heet :D. De brief is al klaar, en die vind ik ook wel aardig. Maar nu bedenken of ik hem richt aan mevrouw meester, alleen meester of alleen mevrouw :P. Leuk hoor advocaten ;).

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 22:31

Ik heb momenteel een andere baan op het oog, het zou kunnen/mogen (bij familie) maar het zijn nachtdiensten + veel verantwoordelijkheid over de gezondheid van een persoon. Dat laatste maakt dat ik er nog over na moet denken maar in princiepe zou ik dan nachtdiensten kunnen draaien en tegelijk een opleiding in de zorg volgen.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 22:50

Wel zwaar hoor nachtdiensten en dan eventueel overdag nog een opleiding volgen! Verantwoordelijkheid vind ik ook altijd wel een beetje eng, maar ach soms moet je ook wel eens positief denken :). Maar ja dat is met administratieve dingen makkelijker te zeggen dan met de gezondheid van mensen...

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 23:04

IK heb er vandaag weer 2 gedaan en ik vond er daarna nog 3 of waren het er nou 4.
Maar goed morgen dus even een dagje solliciteren inplannnen.

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 11:04

Ik heb vanmorgenvroeg een reactie gekregen via Monsterboard :+.

Ze zagen mijn hobby webdesigner was en mijn site hebben bezocht.

Er wordt gevraagd naar mijn verleden met het website beheren en hoe ver
ik nu al eventueel bent.
Staat duidelijk ik nog een starter bent in de webdesign met html,css en php kennis
heb natuurliijk wel antwoord gegeven.

Ik ben benieuwd. Het is een kleine ondernemer die web applicatie's ontwikkeld.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 12:24

Dat zijn leuke reacties inderdaad :). Ik werd laatst gebeld door Randtstad na aanleiding van mijn CV op monsterboard, maar dat was voor een callcenter en daar ga ik toch echt niet zitten :D. Ik wil die mensen bijna wurgen als ik ze aan de telefoon heb :P.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 19:31

Ik heb gister 5 vacatures gevonden.
2 kon ik gisteravond nog versturen en de rest vandaag.

Helaas kwam ik voor 1 niet in aanmerking(had gebeld), die ander netjes op de mail en die 3e......dat was een ontzettend leuke vacature in Assen (ja ik wil naar drenthe). Via vacature bank druk ik op de knop solliciteren, alles ingevuld en motivatie opgeschreven. lekker vlotte brief vond ik zelf en was helemaal trots. Toen ik klaar was klik ik op de knop versturen en wat geeft ie aan: de vacature die u zoekt bestaat niet meer!

Ik had 2 pagina's open zodat ik de vacature kon gebruiken voor de motivatie en sterke punten maar ook de andere pagina gaf aan dat de vacature niet meer bestond. Ik denk dat ie verwijdert is terwijl ik aan het schrijven was. Dat is even zuur...2 uur werk voor niks. :( :( .

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 19:36

jeetje cowgirl!
ik had van de week iets soortgelijks.. idd een nette brief etc., word ik teruggemaild door het uitzendbureau waar de vacature uitstond, dat ze net te horen hadden gekregen dat de opdrachtgever de vacature intern had ingevuld :roll:

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 23:34

Net klaar met school, nu werk zoeken. Pff.. Ben naar aantal winkels geweest. Maar moet eigenlijk even naar uitzendbureau. Ik vind het zo moeilijk om de stap te zetten, ik stel het alleen maar uit...

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 00:37

Nou van de 5 vacatures waarop ik gereageerd had de laatste 3 dagen is er nog maar eentje over:Orderpicker.

Tja....

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 00:49

Hmmm ben ook aan het rondkijken en solliciteren geslagen.
Baan gaat niet lang meer duren, vermoed dat het salaris elke maand minder makkelijk betaald kan gaan worden.
Snel iets anders vinden dus...kan anders mijn paardjes niet meer betalen..

Heb een stuk of 15 vacatures naast me liggen. Net de eerste geschreven en gelijk gemaild. De brief en cv zullen iig opvallen ;-). Nu duimen dat ik mag komen voor gesprek!

Morgenavond ga ik weer verder, eerst oogjes toe nu voor een nieuwe werkdag morgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 14:46

Mag ik me hier ook aansluiten bij de ellende? ;( Ik heb nu een bijbaantje op zaterdag en volg een (2e) studie. Maar misschien dat ik volgend jaar januari-maart wil gaan werken. En wil nu al rondkijken een beetje (zou het zonde vinden als ik een super leuke vacature mis, dus begin maar vroeg met oriënteren). Maar om nu te zeggen dat er bijster veel beschikbaar is..

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 15:34

Ik solliciteren via internet, 2 keer... Krijg ik 2 keer de mail terug dat er iets fout is gegaan. Zucht...

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 23:35

Net weer 2 leuke vacatures behandeld. Zou bij beiden wel graag willen werken.
Moet zeggen dat er best wat te vinden is in deze regio hoor, leuke dingen ook nog, gelukkig!

Nu duimen dat ik ergens op gesprek mag komen. Maandag zit ik bij een bureau voor bemiddeling van kantoorpersoneel zoals secretaresses en office managers. Ik vind liever zelf mijn banen maar dat is niet altijd mogelijk vanuit de wens van een bedrijf.

Ik ga er weer een eind aan breien, morgen weer werken.

Balen van die foutmelding...ik mail altijd liever naar een echt mailadres. Maar mijn brief en cv hebben dan ook een 'aparte' layout en die komt niet over in van die invulprogjes.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 23:38

Mocht iemand nog een baan in de paarden zoeken, ik heb mijn baan opgezegd dus er komt een vacature vrij op www.stal-t-hooiland.nl ze zijn er nog niet over eens of het om een parttime en/of een fulltime functie gaat worden. Maar als iemand in de omgeving Apeldoorn wat zoekt zou ik zeker even mailen. Ik heb er bijna 3 jaar met enorm veel plezier gewerkt en ga nu voor mezelf beginnen

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 10:02

Ik kom me hier aanmelden! :)
Zo blij moet ik daarvoor niet zijn maar ben blij dat er een algemene topic hiervoor is.

Zal me even voorstellen!
Ben Saskia van Es, 18 jaar en begin 3 september met mijn vervolgopleiding. Hier ga ik maandag t/m woensdag naar school van 9 tot 5. Donderdag en vrijdag heb ik in principe ' vrij ' en in het weekend kan ik waarschijnlijk gaan werken bij een fotograaf (dat hoor ik zondag met zekerheid).
Persoonlijk zoek ik een baan voor 1 a 2x in de week (ivm met mijn studie) wat min. 5 euro per uur verdiend. Maar het probleem bij mij is dat je erg weinig banen krijgt te vinden waar je maar 1 a 2x in de week kunt gaan werken. Dan kom je al snel uit bij de MAC oid en dat is echt niet mijn doel... :=

Iemand tips? :)

2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 10:08

@Cheveyo; mooi dat er voor jou leuke dingen tussen zitten..

Ik zie echt heel weinig wat mij aanspreekt eigenlijk; en ik dacht dat ik wel voor veel dingen openstond. Toch merk ik dat ik best kritisch ben en zeker niet "alles" wil aannemen..

@ Saskia; Welkom :) Iets in de Horeca misschien? Of soms zijn er ook wel administratieve functies voor 16 uur in de week. Of anders iets van Callcenter werk, heb je daar al aangedacht? Spreekt mij niet echt aan; maar het is toch een populaire bijbaan onder studenten..

Volgende week heb ik weer een gesprek; ben nu al ontzettend zenuwachtig. Heb pas 2x een sollicitatie gehad; maar ben dan ook al 2x afgewezen, dus dat geeft me niet echt veel vertrouwen.. blegh..

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 10:21

Er staan geen vacatures open voor Callcenter maar heb wel een open solliciatie doorgegeven. Heb verder eens goed gezocht maar overal zoeken ze echt een min. werkuren van 20 uur. En dat red ik niet met mijn school erbij.

2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 10:23

Nee dat is idd een beetje veel! Heb je al via het uitzendbureau geprobeerd? Studentenwerk.nl heeft vaak ook wel bijbaantjes voor ca. 16 uur in de week..