Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
bo0tjeee schreef:Nou, ik ben vandaag aangenomen bij Fijan en Mostert transport in Waddinxveen. Ik kan maandag direct beginnen
HouVanUtopia schreef:Nou ik kan jullie weer verlaten >D BEn aangenomen in de horeca op een conferentiecentrum 32 uurs contract van ma tm donderdag !!
heel veel succes met jullie nieuwe banen
. Ik ben momenteel bezig met het leed dat sollicitatiebrieven schrijven heet
. De brief is al klaar, en die vind ik ook wel aardig. Maar nu bedenken of ik hem richt aan mevrouw meester, alleen meester of alleen mevrouw
. Leuk hoor advocaten
.
. Maar ja dat is met administratieve dingen makkelijker te zeggen dan met de gezondheid van mensen...
.
. Ik werd laatst gebeld door Randtstad na aanleiding van mijn CV op monsterboard, maar dat was voor een callcenter en daar ga ik toch echt niet zitten
. Ik wil die mensen bijna wurgen als ik ze aan de telefoon heb
. 
.
. Nu duimen dat ik mag komen voor gesprek!
Ik heb nu een bijbaantje op zaterdag en volg een (2e) studie. Maar misschien dat ik volgend jaar januari-maart wil gaan werken. En wil nu al rondkijken een beetje (zou het zonde vinden als ik een super leuke vacature mis, dus begin maar vroeg met oriënteren). Maar om nu te zeggen dat er bijster veel beschikbaar is.. 

Iets in de Horeca misschien? Of soms zijn er ook wel administratieve functies voor 16 uur in de week. Of anders iets van Callcenter werk, heb je daar al aangedacht? Spreekt mij niet echt aan; maar het is toch een populaire bijbaan onder studenten..