Van mn hyves schreef:Well, vriendin hier is being a bitch naar Cody, en heeft het uitgemaakt met 'm op een vuile manier enzo, dus we waren hele avond bij Codyy om 'm te troosten.
En doordat een van Lynsi's vrienden mij niet mag doet ze nu ook stom tegen lyns, en dat andere kind kent me fiets niet eens, maar ze vind me raar want ik kom uit ander land ofzo, ze heeft er niet eens reden voor en dan doet ze stom tegen lyns. Dus lyns zette dit ook op facebook: I love making new friends its the best but one of the hardest things to do is lose crazy,funny,wonderful,beautiful friends..
dus lekker drama zooitje hier. vind echt sneu voor Cody en lynss...
Gaaf roos, voor wat?

).
en nadat ie wat vrolijker was, zei ik: Here, some dutch candy, now thiiiiss WILL make you happy 

echt zo'n jongen die zn gevoelens durft te tonen.

Ofja, een soortgelijk-> Commercieel medewerker binnendienst. maar bij ons gaat het ook voornamenlijk om marketing en communicatie, zal eens navragen of onze stage niet ook heel toevallig in het buitenland mag 8D 

dus ik zei, dans ff, dus ze ging voor de webcam dat dansje doen. Dus zus helemaal dubbel vroeg ze: Dansen alle mensen in Tennessee zo??