Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Boself schreef:Cowgirl; ik heb meegedaan aan de selectie voor medische hulpverlening en ik ben blij dat ik ben uitgeloot. Die BIG registratie proberen ze al 5 jaar te krijgen maar die gaat er echt niet komen anytime soon, en daarbij komt ook nog eens dat je te weinig stage loopt om meteen na je studie aan de slag te kunnen omdat ze liever mensen veel ervaring hebben bij de SEH anesthesie of ambulance. Hoe leuk de studie ook klinkt, ik zou het niet doen als ik jou was.Dan kun je beter verpleegkunde gaan doen, dan is de kans veel groter dat je op een van die drie plaatsen terecht komt.
)
. Daarnaast heb ik alle gewone toetsen.
_Cowgirl schreef:Mijn toetsweek begint niet aankomende week, maar de week erna. (Volgende volgende week.)
)
EskeGirl schreef:Het 3e uur zegt onze leraar: dat is niet aan jullie verteld, maar de rest van de dag kunnen jullie het water niet meer drinken, de leidingen worden doorgespoeld.
Ik: Meneer, ik heb dit flesje in de pauze gevuld, kan ik dat nog drinken?
Hij: Ja hoor, en anders komen we allemaal oo je crematie.
Dankuwel
EskeGirl schreef:Het 3e uur zegt onze leraar: dat is niet aan jullie verteld, maar de rest van de dag kunnen jullie het water niet meer drinken, de leidingen worden doorgespoeld.
Ik: Meneer, ik heb dit flesje in de pauze gevuld, kan ik dat nog drinken?
Hij: Ja hoor, en anders komen we allemaal oo je crematie.
Dankuwel