dancer_ schreef:Ik heb ict tot 6 hooray!
Joepie
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Joolien schreef:paasei 1234 dat zijn echt geen tijden. Maar bij mij zit er een meisje in de combiklas die woont in Den Helder en zit dus in Deventer op school, die zal ook wel zulke onorthodoxe tijden hebben.
Maarja kan ook niet in het weekend al naar Tilburg, want dan moet ik gaan betalen (heb week OV)
Heb over 2 weken op maandag maar van 8:30-10:00 les en dan vrij. Zit serieus te overwegen of ik gewoon niet ga
om 5:15 opstaan voor 1 les, met kans op vertraging van de trein....
Maar het blijft poedersuiker om met zo'n drukke spitsbus te moeten
Want ja de treinen rijden niet eerder dan half 6 xD Vandaar dat ik altijd op zondagavond al richting mijn studentenkamer ga. Als ik 8:45 begin moet ik om 8:20 weg, dus 7:20 bed uit haha

geen vertraging
en ook niemand naast me, dus kon lekker wegdromen xD Dalijk maar vroeg naar bed. Vannacht echt beroerd geslapen en voel me niet helemaal 100%. En dan ook nog op stage in de klas was het een grote chaos. Was een inval leerkracht van een andere vestiging
morgen weer. Dus was 1 groot 'feest'. Komt ook wel door haar manier van lesgeven
Morgen ga ik maar een energizer doen tussen de lessen door, hopen dat dat goed gaat en de rust terugkeert.