Miss_Caroo schreef:Je hebt verdorie niks aan leraren!
Ben ik aan het leren voor mijn toetsen, kom ik ergens niet uit. In de les niet of niet goed genoeg behandeld. Dus ik stuur een mailtje voor verduidelijking, met een vraag.
Krijg ik na een paar dagen terug als antwoord dat mijn kansen om te vragen voorbij zijn en dat ik me maar moet richten op een medestudent.

Dat is wel balen, maar bij ons ook zo. Ook wel de afspraak bij ons trouwens, je hebt zoveel kansen om vragen te stellen. Van elk vak is het laatste college een feedback college, waarvoor je vragen van te voren kunt mailen of in het college kunt vragen. Taken moet je eerst zelf maken, kom je er niet uit dan bespreken met je onderwijsgroep en kom je er dan nog niet uit kun je bij de docent terecht (en niet wij snappen taak .. en taak .. niet, nee wel echt wat je zelf hebt gevonden of ze zeggen waar je het kan vinden).
Conclusie van het zo vroeg in de periode al moeten voorbereiden en leren van de lesstof is nu dat ik niet meer weet wat ik moet leren...
Net proeftoets gemaakt en kwam op 83,3% uit (bij 35% heb je een 5,5 (=6) en bij 75% een 9,5 (=10)) ik had 54 goed, 4 fout en 2 ? en dus een totale score van 50, wat dus uit komt op een dikke 10. Ik baal, want niets doen tot maandag zie ik ook niet zitten en de power points van alle colleges kan ik op het moment dromen.
Ik ben het bovenal niet gewend, normaal is het stressen, begin ik veel te laat met leren en let ik niet op tijdens de colleges en loop ik de kantjes af van het huiswerk/zelfstudie taken.