Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En anders heb ik iets, maar zoek ik verder! (Heel stom, want ik wil die baan echt wel graag hebben... maar ik wil er niet op achteruit gaan... en dat ga ik dan wel...) En dat in combi met de arbeidsvoorwaarden die niet grandioos verbetere (nouja, mag nog niet klagen, maar een dag vakantie per jaar minder, qua studiekostenregeling wel weer wat vooruit.. dus mjah) Duimen maar! 
Citaat:Wauw, klinkt echt gaaf! Maar lijkt me indd wel zwaar.... kun je daar niet van rondkomen? Ook niet als je die uren maakt
Cowgirl schreef:Ik doe het verder ook niet om het geld maar omdat ik het leuk vind, ik zo van de straat af ben en even mijn gedachten op iets anders kan zetten dan solliciteren.
Nieuwe indrukken zijn inderdaad erg vermoeiend maar dat gaat ook weer voorbij.
Hangt natuurlijk er ook vanaf hoe kritisch je bent
Als je alles aanneemt wat op je pad komt, heb je wel sneller iets denk ik, dan wanneer je persé een baan wilt in een bepaald vakgebied, op een bepaald niveau, met een bepaald salaris en in een bepaalde regio...
Het heeft mij altijd aan een baan geholpen en kan dus erg waardevol zijn. Al begrijp ik dat dat voor sommige sectoren lastiger is dan andere. stef schreef:pfieuw.... van t weekend diverse vacature sites rond zitten bladeren, maar daar wordt je lichtelijk depressief van...
Had ik nou toch maar LTS gedaan! Loodgieters, stratenmakers en bankdraaiers worden zat gevraagd!

Mowoah schreef:Een vriendin van me heeft super veel geluk, ze is in juli afgestudeerd en heeft nu al (na ongeveer een maand solliciteren) een baan gevonden!
. Voor haar de perfecte functie: dichtbij, uren die ze wil maken, haar vakgebied. 
?