Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Never_Mind schreef:Ja, ik heb een eigen pony
Maar ik heb dan ook het geluk dat hij bij huis staat en dat hij nog elke dag de goede zorgen van m'n vader krijgt
Dus ik kan het prima combineren, ik rijd hem 2 of 3x per week en m'n vader longeert hem dan nog 1 of 2x per week
i_risss schreef:Never_Mind schreef:Ja, ik heb een eigen pony
Maar ik heb dan ook het geluk dat hij bij huis staat en dat hij nog elke dag de goede zorgen van m'n vader krijgt
Dus ik kan het prima combineren, ik rijd hem 2 of 3x per week en m'n vader longeert hem dan nog 1 of 2x per week
Dat heb je wel goed voor elkaar![]()
Maar je rijd alleen in het weekend dan?
Naskapower schreef:Ik heb nu een leasepaard (staat op 15 minuten van thuisthuis) Als ik een kamer heb weet ik nog niet hoe ik het ga doen. Stiekem wil ik haar heel graag kopen, Als het goed gaat kan ik vanaf maart iets van 800 per maand gaan verdienen dan zou dat wel moeten lukken denk ik.
Phylos schreef:Ook op kamers en een eigen paard. Rijdt ook nog wedstrijden (alleen veel minder vaak)
Voordeel is dat paard aan huis staat dus sowieso goed verzorgd wordt. En ik kan regelmatig maandagmorgen nog snel even rijden en vrijdag vaak ook al weer thuis. Soms laat ik mijn instructrice er een keer op rijden of ze staat gewoon 3 a 4 dagen stil. Op het begin even wennen, maar nu loopt ze er eigenlijk super op, blijft goed los en wordt niet druk