Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Nu laat ik het zo.
. Als dat niet een teken van creativiteit is, weet ik het niet meer
. Het moet nog wel gestreken worden hoor dus niet letten op de kreukels!
. Ik zou er niet mee moeten aankomen bij de functies waar ik voor solliciteer, ietsje te alternatief geloof ik, maar voor hetgeen jij aangeeft te solliciteren moet dat zeker passen!
. Tot hiertoe loopt het solliciteren vlotjes (elke verzonden brief was goed voor een uitnodiging
), nu nog afwachten of ik ook effectief nog een job te pakken krijg!
.
. Zal ook mijn (t)rouwpak (ook zelfgemaakt) aantrekken; die heb ik ook wel eens aangehad voor een sollicitatie. Maar dat is echt een traditioneel pak, meer in de stijl van een uniform.
. Pak is maatwerk dus zit (normaal!) als gegoten en niet zo rommelig als nu. Bovendien moest ik de jonge hond weg zien te houden. Niet gelukt want ze staat er ook bij..... De spijkerbroek is dus te lang
. Even kijken hoe ik dat moet oplossen. Korter maken kan wel maar dan vervalt de omslag
.

joyce2 schreef:@Qizz: Zo'n baan zoek ik nou ook! Echt exact wat jij omschrijft, lekker van alles en nog wat doen, spin in het web spelen! Maarja, helaas zijn er maar weinig van dat soort banen en veel mensen die zoiets willen doen! Hopelijk krijg je de job!
. Hoor volgende week van hem...
.

) Als ik nog verder kom probeer ik hoe dan ook voor 32 te gaan,.. en dan geef ik wel aan dat als het druk is ik bereid ben fulltime te werken.
. Maar morgen is het geloof ik slechter weer met regen.....

Qizz schreef:joepie, net gebeld dat ik volgende week maandag op 2e gesprek mag komen voor die leuke functie
BLIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ (ook al is het fulltime met 2 uur reistijd) Als ik nog verder kom probeer ik hoe dan ook voor 32 te gaan,.. en dan geef ik wel aan dat als het druk is ik bereid ben fulltime te werken.
Of dat ik een halve dag per week vrij ben,... wil nog wel graag een beetje tijd om dingen thuis te regelen,..
Maar ja je laat het er ook niet op afketsen nu,..
Kieffer: hoe is het nu met je tand?
Iedereen morgen succes met de gesprekken he!
En de andere twee natuurlijk ook!