
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nueve schreef:Isjtar schreef:Ahja, daar heb je wel gelijk in! Ik zat idd nog te twijfelen of die kracht op schaal getekend moest worden, maar daar vroegen ze in de vraag idd niet om
Ik durf niet in het correctiemodel te kijken..
Maar 't leek mij vrij logisch eigenlijk. Je moet toch de kracht tekenen, zoals die is?
Phylos schreef:Nueve schreef:
Ik durf niet in het correctiemodel te kijken..
Maar 't leek mij vrij logisch eigenlijk. Je moet toch de kracht tekenen, zoals die is?
Ik vond het idd wel logisch om hem de juiste lengte te geven.
Alleen waarom die naar beneden moest, dat vond ik ook erg raar
Sita_xx schreef:Spoiler:
mijn vader heeft mij even uitgelegd, waarom die naar beneden moest. Aan de achtbaan zitten wieltjes, die het karretje op de rails houden, als dit niet zo zou zijn zou het treintje door de grote snelheid van de baan vliegen. De normaal kracht is dus naar beneden gericht, omdat hij anders van de baan vliegt.
ik vond het wel erg ver gezocht trouwens, aan zulke dingetjes denk je echt niet bij een examen. De normaal kracht is normaal naar boven gericht omdat het karretje anders door de rails zakt
Corinne14 schreef:Kunstgeschiedenis en wat beeldende aspecten... best lastig nog!Zeker omdat ik de eerste 1.5 jaar van het vak gemist, en dus nog moet inhalen ...
Het is de helft van het examencijfer, andere helft is praktijkexamen. Dat schilt!
astriidj schreef:Maar hoe verklaar je dan dat de passagiers tegen de beugel gedrukt worden?