Vriendje is verhuisd. Nu is het ruim 10 km fietsen.
astriidj
Geplaatst: 15-05-10 18:24
Ik heb ook de auto tot mijn beschikking, maar dan doe ik er langer over dan met de fiets. Hoef namelijk maar 2 minuutjes te fietsen
Cherellee_
Geplaatst: 15-05-10 18:24
Ik ga morgen pas weer een examen maken.. Kost me anders veel te veel tijd... Mijn probleem bij bio is dat ik niet eens weet wat ik ongeveer moet antwoorden. Wel handig kan het ook niet fout zijn..
Pff ik ga economie maar eens doorlezen. Globalisering heb ik nog nooit open gehad.
Cherellee_
Geplaatst: 15-05-10 18:31
Helemaal nooit of nog nooit voor je examens ?
Ik blijf het proberen Is er inmiddels iemand die mij kan vertellen waar ik de fossiele brandstoffen vind in de koolstofkringloop? (biodata 23.9)
Laatst bijgewerkt door Cherellee_ op 15-05-10 18:32, in het totaal 1 keer bewerkt
FantasyB
Geplaatst: 15-05-10 18:31
Hee meiden! Ik heb net de hele dag gewerkt. Was heerlijk! Even ontsnappen Ga straks weer in de blok en morgen ook de hele dag. Zag supergoede samenvattingen in me mail! Dankjulliewel
Zo even een eetpauze. Over 18 vragen heb ik een uur gedaan..hoop dat ik het wel optijd af krijg maandag. Bij bio ben ik vaak bij de SE's tot de laatste seconde bezig..
Phylos
Geplaatst: 15-05-10 18:39
Nueve schreef:
Pff ik ga economie maar eens doorlezen. Globalisering heb ik nog nooit open gehad.
Globalisering?..
Anoniem
Geplaatst: 15-05-10 18:44
Phylos schreef:
Nueve schreef:
okee, hopelijk geeft het hoop. Moet namelijk nog veel te veel doen. Wil nog 3 examens hebben gemaakt voor bio, en moet nog een deel leren, en moet ook nog naar mn pony morgen.... AAAH tijdsnood
Grrr... M&O. Bij veel rekenvragen mist mijn antwoord een onderdeel. Baggerzooi.
Ja irritant is dat he! Gelukkig word je niet afgerekend op doorrekenfouten
Anoniem
Geplaatst: 15-05-10 19:35
Ik heb daarnet eventjes uitgevonden dat mocht je examen niet lukken en het is snikheet, dat je examen zo'n dik pakket is dat je het als waaier kunt gebruiken . Ben ik een genie of wat?
Oh. Wij hebben dus echt nooit iets te horen gekregen over syllabussen!! Ik zit nu dus te kijken he. Als ik dat print en ik ga dat leren (bij geschiedenis) dan heb ik daar echt heel veel aan he?
Wordt het echt warmer? Neeeee. Bah dat vind ik zo vervelend in zo'n ruimte met 60 man.
Sita_xx
Geplaatst: 15-05-10 20:10
Ik meld me ook weer eens(Ik heb me ergens in een vorig topic ooit gemeld ) Begin nu toch wel wat te twijfelen of ik wel genoeg gedaan heb voor maandag Hoe gaat het met jullie studie?
Miriam91
Geplaatst: 15-05-10 20:15
Cherellee_ schreef:
Ik blijf het proberen Is er inmiddels iemand die mij kan vertellen waar ik de fossiele brandstoffen vind in de koolstofkringloop? (biodata 23.9)
Ik heb geen Biodata maar in de koolstofkringloop van Binas staat het rechtsbovenin vanaf CaCO3 naar opname in sedimenten, fossiele brandstoffen en dan een pijl naar CO2. Is dat wat je bedoeld?