Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lindsay72072 schreef:Heeft er iemand na de opleiding nog een goede baan gevonden, ik zou heel graag iets met springen gaan doen
bonzwa schreef:lindsay72072 schreef:Heeft er iemand na de opleiding nog een goede baan gevonden, ik zou heel graag iets met springen gaan doen
Ja ik heb een leuke baan gekregen en heb veel keuze gehad ik kon op veel stallen aan de slag. Ik doe ook iets met springen:)
En die kamer stel je er niet teveel van voor het is gewoon netjes, wasbak, spiegel, 2 kasten, bureau met 2 stoelen, 2 bedden.
themuisje schreef:wie gaat er nog meer 29 januari naar de opendag?
Ik ben iig van de partij
Ik vroeg me trouwens af hoe het voerbeleid is? iemand die dat toevallig weet?
deruijter schreef:themuisje schreef:wie gaat er nog meer 29 januari naar de opendag?
Ik ben iig van de partij
Ik vroeg me trouwens af hoe het voerbeleid is? iemand die dat toevallig weet?
ik ga de 29e denk ik naar de opendag! ik ben er al 2 keer geweest maar er is nu heel veel verandert!
er komt minder stage, op HBO niveau word het een 4 jarige opleiding dat alleen in Deurne is
en volgensmij dus niet meer in Wageningen!
Ook is het zo dat je niet verplicht bent om te rijden als je HBO paardensport gaat doen (raar)
Maar ik heb een ongeluk gehad met het paard in begin december waardoor ik volgend jaar het
1e deel van het schooljaar niet kan rijden. Daarna kan ik gelukkig wel weer rijden
En welke richting wilde jij op?
deruijter schreef:ik ga de 29e denk ik naar de opendag! ik ben er al 2 keer geweest maar er is nu heel veel verandert!
er komt minder stage, op HBO niveau word het een 4 jarige opleiding dat alleen in Deurne is
en volgensmij dus niet meer in Wageningen!
Ook is het zo dat je niet verplicht bent om te rijden als je HBO paardensport gaat doen (raar)
Maar ik heb een ongeluk gehad met het paard in begin december waardoor ik volgend jaar het
1e deel van het schooljaar niet kan rijden. Daarna kan ik gelukkig wel weer rijden
En welke richting wilde jij op?
deruijter schreef:sharon. omdat ik in begin december een ongeluk met het paard heb gehad kan ik een jaar niet rijden en dus ook niet het 1e deel van het 1e jaar van de opleiding. toen hadden we even gebeld of ik wel nog gewoon mee kon doen aan de opleiding enzo. en toen zeiden ze dat allemaal!
Sharona95 schreef:jaaa ik moet me inderdaad nog aanmelden, zit nog enorm te twijfelen omdat de kosten zo hoog zijn het eerste jaar, aangezien mijn paardje in april 2013 pas 5 wordt!
Sharona95 schreef:jaaa ik moet me inderdaad nog aanmelden, zit nog enorm te twijfelen omdat de kosten zo hoog zijn het eerste jaar, aangezien mijn paardje in april 2013 pas 5 wordt!