Nickeltje schreef:Nu met mijn coschappen is een bijbaantje even wat lastiger, maar in de vakanties tussendoor werk ik steeds weer een aantal dagen om de financien op peil te brengen.
O ik dacht dat je voor je coschappen ook betaald kreeg
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Nickeltje schreef:Nu met mijn coschappen is een bijbaantje even wat lastiger, maar in de vakanties tussendoor werk ik steeds weer een aantal dagen om de financien op peil te brengen.

Denise schreef:Nickeltje schreef:Nu met mijn coschappen is een bijbaantje even wat lastiger, maar in de vakanties tussendoor werk ik steeds weer een aantal dagen om de financien op peil te brengen.
O ik dacht dat je voor je coschappen ook betaald kreeg
__Carmen__ schreef:Hoofdlijnen functionele morfologie is een pittig blok, zou mooi zijn als je die in één keer hebt gehaaldTip voor MPV2: besteed vooral niet teveel aandacht aan ethiek en volksgezondheid, maar doe vooral statistiek
Het tentamen gaat eigenlijk alleen daarover. Ken je de trouwens de site http://www.stanleylambertus.nl al? Bij studie staan oude tentamens en samenvattingen (blijf wel kritisch want er staan soms fouten in!)
Wanneer heb je verpleegstage?
Ik vind de blokken van 4 weken ook erg fijn, je hebt tenminste geen extreem grote tentamens en je kan je concentreren op één onderwerp tegelijk. Nadeel is dat je nooit eens even een weekje er tussen uit kan ofzo want dan heb je meteen heel veel gemist (er is daarop in het 1e jaar één uitzondering en dat is het laatste blokben dit jaar een week naar rome geweest en toch het blok gehaald. maar dat heb je niet van mij he
)
Verpleegstage heb ik in blok 5, januarie dus zo ongeveer?!gomir schreef:Grapjas
Op het VU krijg je tegenwoordig iedere maand maaltijdvergoeding gestort. Echt een astronomisch bedrag, schrik niet: 5 euro

Ik had die site al ontdekt ja! Maar toch bedankt, hij is echt super handig!Citaat:
Verpleegstage heb ik in blok 5, januarie dus zo ongeveer?!

En die is net afgestudeerd.
En als dit alleen al nog niet merkwaardig genoeg zou zijn, is de beschreven inhoud van deze 'alterego' conform de werkelijkheid. Voor een deel dan, want ik ambieer absoluut geen carrière in de geneeskunst.