Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En bijna iedereen komt alleen, zit dus allemaal in hetzelfde schuitje 

..
nouja ookal had ik een negatief advies gehad dan was ik de opleiding nog wel gaan doen..
ik moest eigenlijk ook op gesprek stond in een brief toen ik me inschreef, maar later hoefde het tóch niet, omdat mn profiel ''toch perfect aansloot op de opleiding'' naja.. wat zij willen
rol mn bed uit en dan lig ik al bijna op t station

wel met goed slot natuurlijk. En even kijken of ze er niet van die hokjes hebben die je kunt huren (daar hadden mijn ouders het over). Heb het tijdens de open dag gelopen, maar pak liever de fiets als dat kan

ik ben bijna zover dat ik met intro week mee wil doen
hahahaha

das ook wel een idee. Ik wil ook even kijken of je van die hokjes kunt huren en hoe duur dat dan is, dan staat ie iig veilig 
ga mee!

Quir schreef:haike schreef:Wie van jullie gaat er trouwens op kamers?
Ik over een jaartje ongeveer. Tot mei ongeveer blijf ik thuis wonen, want denk dat Helmond-Den Bosch wel goed te doen is. Daarna is het niet echt heel handig om thuis te blijven wonen, zweden - Den Bosch is namelijk een best end.
Zit jij alvast goed met je buitenlandstage! 
j0mMy schreef:weet je wat ik wel eens van iemand had gehoord die op kamers zat ik een grote stad? Zijn fiets werd ook maandelijks gestolen, als het niet meer was. Toen heeftie er een kinderzitje achterop gemaakt en hij werd niet meer gejat. Dan hebben ze schijnbaar wel medelijde met de eigenaar van de fiets..
Geweldig!
Niet dat dat helpt, want je moet je auto ook op zo'n 10 minuten loopafstand parkeren. De HAS heeft geen parkeerplaatsen voor studenten, niet erg handig, nu moeten wij in de woonwijk achter school parkeren. Vinden die mensen ook erg leuk...
Als je vroeg bent, kan je in het weggetje achter school parkeren, dat is wel goed te doen.