en nou kreeg ik net gestuurd dat als er geen reactie van de overheid kwam het op maandag na de 1e pauze we weer gaan staken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Japke_Z schreef:Rachel_ schreef:Wij gingen vandaag staken
Iedereen na 1e pauze op schoolplein:
NOOIT MEER NAAR LES NOOIT MEER NAAR LES NOOIT MEER NOOIT MEER NOOIT MEER NAAR LES 8)
Echt iedereen van de hele school deed mee. En ik zeg het eerlijk ik vond het geweldig![]()
goedzo, blijven jullie maar lekker op de bank zitten, is het lerarentekort ook meteen opgelost en hebben wij minder concurrentie op de banenmarkt voor de betere banen!
Santosww schreef:ja en wij betalen voor mensen zonder opleiding omdat ze een uitkering krijgen omdat ze zonder opleiding geen baan kunnen krijgen en niet het genoegen nemen met bloembollen plukken...
Japke_Z schreef:Santosww schreef:ja en wij betalen voor mensen zonder opleiding omdat ze een uitkering krijgen omdat ze zonder opleiding geen baan kunnen krijgen en niet het genoegen nemen met bloembollen plukken...
amerikaans systeem 'n idee?
Laura_ schreef:ik hoor sommige over zeuren dat als wij later moeten werken het nog meer wordt blabla, maar normaal gezien als je werkt hoor je je werk leuk te vinden...
Orangiste schreef:Laura_ schreef:En jij denkt dat je leuk werk vind zonder opleiding????ik hoor sommige over zeuren dat als wij later moeten werken het nog meer wordt blabla, maar normaal gezien als je werkt hoor je je werk leuk te vinden...
Laura_ schreef:ik hoor sommige over zeuren dat als wij later moeten werken het nog meer wordt blabla, maar normaal gezien als je werkt hoor je je werk leuk te vinden...
Santosww schreef:Orangiste"En jij denkt dat je leuk werk vind zonder opleiding????
[quote="Laura_ schreef:ik hoor sommige over zeuren dat als wij later moeten werken het nog meer wordt blabla, maar normaal gezien als je werkt hoor je je werk leuk te vinden...
anouk1993 schreef:Dit gaat dus nergens over vind ik
gaat om die 1040 uur en niet wat voorn werk je daar wel en niet mee kunt krijgen
_Lotte_ schreef:Bij ons hebben best veel leerlingen vandaag een uur gestaakt tegen de 1040 uur
anouk1993 schreef:_Lotte_ schreef:Bij ons hebben best veel leerlingen vandaag een uur gestaakt tegen de 1040 uur
Hahahha bij ons de hele school & Maandag weer als er niet op word gereageerd
Laura_ schreef:Santosww schreef:[quote="Orangiste"
als je een opleiding kiest, heb je de vakken wie je leuk of goed in bent enzo.. middelbare school heb je ook nog nutteloze vakken wie je niet nodig hebt(tekenen,ckv,gym) en ik heb 37 uur P.W. en er valt nooit wat uit,, als ik maar 25 uur Per Week zou hebben zou t vast wat minder erg zijn.. maar ik wil gewoon goed les.. en niet een of andere docent wie dr niks van snapt
Leliev schreef:_lies_ schreef:Onze school heeft ook gestaakt.
Geweldig
volhouden..
doe het voortaan elke dag..