[Info] Stage uitwissel topic

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
barrye
Berichten: 710
Geregistreerd: 13-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 13:53

wij hebben voor schooljaar 2009/2010 nog plaats voor een en sommige periodes twee stagaires.

zowel paardenhouderij als dierverzorging
*fokkerij / show- /africhtingsstal met barokke paarden ( meest andalusiers) en minipony's
*daarnaast fokkerij King Charles Spaniels voor wie liever dierverzorging doet en niets met paarden heeft.
*Zadel-tuigenmakerij , ruitersport voor wie een periode in een winkel stage moet lopen ( wel dan graag iemand die bekend is met paarden!!)

* intern mogelijk, bij voorkeur 5 weken of langer blokstage.
* woon je in de buurt dan is 1 of 2 dagen per week ook mogelijk ( bij Hoogeveen)

Interesse?? kijk verder eens op www.andalusiershow.nl
Je kunt me daarna bellen,( tel. no. op de site) of een mailtje sturen met je naam, periode e.d. en je tel. no.

En wie weet heb jij bij ons ook een leuke, afwisselende stage periode

blizzart

Berichten: 1398
Geregistreerd: 08-03-07
Woonplaats: beesd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 17:55

ik zoek een stage plek voor in januari.
in de dieren of paarden en ponys.
graag in de omgeving culemborg tiel leerdam.
weet iemand wat dan hoor ik het graag van je
gr jane

dorientjuh

Berichten: 7256
Geregistreerd: 19-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 12:38

Ik ben inmiddels voorzien van een stageplek voor mijn halfjaarstage. :)

lieniminnie

Berichten: 4536
Geregistreerd: 31-12-05
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 11:43

Heeft iemand misschien een idee voor een schapenstage?

Dit jaar moet ik op schapenstage, en dat wil ik heel graag samen met in iedergeval 1 medeleerling doen, het liefst willen we met z'n vieren.
Mijn lerares stelde voor om in het buitenland stage te lopen. Nou zijn een medeleerling en ik helemaal enthousiast, alleen onze andere 2 vriendinnen willen liever niet.. tenzij het in belgië is..

Heeft iemand leuke tips!?

KSB

Berichten: 1663
Geregistreerd: 13-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 14:29

Ik ben opzoek naar een stage in de paardensector, máár wil eens iets anders!! Dit wordt mijn 9e en laatste stage, heb alles al gehad, van hengstenhouderij tot pensionstal, van aftichting tot grand prix.

heeft iemand iets orgineels? een paardenfysiotherapeut,masseur,fluisteraar :7 ? of een leuk bedrijf dat indirect met onze sector te maken heeft?? het is een blokstage van 7 weken tussen oud en nieuw en carnaval!

wel graag in brabant!

alvast bedankt!

Clairetjuhz
Berichten: 621
Geregistreerd: 05-08-07

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 18:14

STAGE GEZOCHT.

Ik kom mezelf ook melden.
Ik moet ook voor het eerst 2 weken stage lopen het zou gaan om de week 19 April T/M 29 april.
Het liefst in de buurt van Voorburg of iets waarbij ik kan overnachten.
Meer info via PB

elexis

Berichten: 814
Geregistreerd: 15-07-06
Woonplaats: Bij de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 14:39

Stage gezocht!

Hoi hoi allemaal!

Ik zit op dit moment in het 2e jaar van de opleiding dier- en veehouderij aan de HAS in den Bosch, volgend jaar moet ik 2 onderzoeksstages doen..

Eerlijk gezegd heb ik werkelijk geen flauw idee wat ik zou willen!! Vandaar mijn berichtje, er zijn hier vast mensen die ook een hbo onderzoeksstage in de paardensector hebben gedaan..!!
Of anderen met ideeën!!

Mijn interessegebieden zijn
-koudbloeden (fjorden,haflingers,tinkers, ijslanders, maar ook de ‘grote jongens’ als trekpaarden bv. )
-fokken
-opfok
-africhting
-huisvesting
Maar alle suggesties en ideeën zijn welkom!!!

Dus heb je een idee voor een onderzoek, heb je zelf iets in een bepaalde richting gedaan? Of misschien heb je zelf wel een bedrijf waar je nog onderzoek voor zou weten.. Laat het horen..

Ow ja, misschien ook wel handig te melden:
Het gaat om 2 blokstages van 10 weken ( of evt 1x 8 en 1x 12).. waarvan 1 in het buitenland moet..

meikemarieke
Berichten: 3429
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 14:50

he elexis,
misschien is tinkerstoeterij Jaskolka iets voor jou? (www.jask.com)
Deze zit in Polen en heeft Nederlandse eigenaren.
Ik heb er zelf 5 maanden gezeten en het was geweldig!

jodi

Berichten: 3489
Geregistreerd: 23-07-07
Woonplaats: Frankrijk

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 23:41

Wat voor onderzoek?

elexis

Berichten: 814
Geregistreerd: 15-07-06
Woonplaats: Bij de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 09:22

jodi schreef:
Wat voor onderzoek?


Dat is dus precies wat ik nog niet echt weet ;)
Een onderzoek dus.. hehe.. met paarden op hbo niveau :+ concreter kan ik het nog niet echt maken

jodi

Berichten: 3489
Geregistreerd: 23-07-07
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 10:21

Citaat:
Dat is dus precies wat ik nog niet echt weet
Een onderzoek dus.. hehe.. met paarden op hbo niveau concreter kan ik het nog niet echt maken


Dat is op zich dus al een onderzoek waard! :+

Amandavd
Berichten: 12112
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 16:52

Wegens omstandigheden op laatste moment, twee weken voor blokstage van 23 November tot 5 Feb geen stage meer, en nu dringend op zoek naar een Aequor erkend bedrijf of een bedrijf die dit wil worden! Doe zelf Paardenhouderij maar zou heel graag bij een dierenarts of een paardenarts stage willen lopen in verband met vervolgopleiding kiezen!

Wie oh wie kan mij helpen? Ik woon in Midden-Limburg en ben bereid tot het rijden van een half uur/3 kwartier naar mijn stage van uit Horn, (heb eigen vervoer)!

countryrose

Berichten: 47
Geregistreerd: 20-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 16:25

Op onze Western ranch in Tsjechie hebben wij in 2010 weer plaats voor gemotiveerde stagiaires.
Wij zijn een erkend Aequor leerbedrijf en hebben nog plaats in de maanden maart/april/mei en juni. Wel voor langere periode (min. 6 weken) Western rij ervaring is gewenst. Bekijk ons bedrijf op onderstaande website.
Stuur ons een email of pb voor meer informatie.

Zwetsloot

Berichten: 805
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: Oud Ade

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 11:43

Wij hebben vanaf heden nog enkele stage plaatsten vrij op ons veulenopfokbedrijf in Oud Ade
http://www.stalzwetsloot.nl (vlak bij Leiden, Zuid Holland) Aequor erkend
Wij houden ons bezig met:
-Het opfokken van veulens tot een jaar of 3
-Fokkerij in het algemeen
-Pensionstallling
Kijk even op de website voor meer info
Intern is helaas niet mogelijk
Eigen paard mee is bespreekbaar (als er plaats is)
Afbeelding Afbeelding

BlackEyed

Berichten: 1029
Geregistreerd: 02-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 22:28

lieniminnie schreef:
Heeft iemand misschien een idee voor een schapenstage?

Dit jaar moet ik op schapenstage, en dat wil ik heel graag samen met in iedergeval 1 medeleerling doen, het liefst willen we met z'n vieren.
Mijn lerares stelde voor om in het buitenland stage te lopen. Nou zijn een medeleerling en ik helemaal enthousiast, alleen onze andere 2 vriendinnen willen liever niet.. tenzij het in belgië is..

Heeft iemand leuke tips!?


Ja! Op Texel is het goed stagelopen, niet helemaal het buitenland, maar wel het idee dat je 'weg' bent.
Ik heb bij de familie Eelman in oudeschild gelopen.
Hier hoefde je geen nachtdiensten te draaien, tenzij ze dit veranderd hebben.
Erg aardige mensen :D

CaPrIoLe`79
Berichten: 5542
Geregistreerd: 22-11-05
Woonplaats: ♫ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♫

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 14:08

Aangeboden: Stageplek op een springstal. Niet ver over de grens in belgie.

Kaitlyn

Berichten: 9760
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 18:22

Gezocht: stageplek vanaf februari t/m juni.
MBO niveau 4, laatstejaars, Marketing en Communicatie

Omgeving Ede, of makkelijk bereikbaar met OV :)

Buxy

Berichten: 2316
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Beltrum

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 10:45

Gezocht Stageplek / Studiebedrijf.

Ik zoek tot voor het einde van het schooljaar een bedrijf waar ik mijn examenopdracht kan maken. (ondernemingsplan over een bestaand bedrijf)
Hiervoor ben ik op zoek naar een bedrijf waar ik 1 dag per week kan vertoeven.

Ik volg de opleiding MBO Diermanagement in Doetinchem, niveau 4, laatste jaar.
En ik woon zelf in Zutphen, dus wel graag ergens in de buurt.

Iemand een idee?

Black_riders

Berichten: 2125
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Beltrum dat ligt in de achterhoek :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 09:35

Zoek je een leuke en zeker speciaal stage plek in GL dan kunnen wij je een unieke kans geven om stage te lopen bij show team the black riders.
Wij trainen paarden voor reclame en film doeleinde en tevens geven we door geheel Nederland en buitenland verschillende optreden met onze paarden.
Wij zijn een klein en gezellig bedrijf met in totaal 20 boxen, dus verwacht geen complete manege met alles er op en er aan incl gillende en schreeuwende kinderen.
Je kunt bij ons per direct beginnen en terecht voor een dagstage of voor een blokstage op alle niveaus.

Wat kun bij ons zo al leren.
Het rijden, verzorgen en trainen van de paarden.
Het leren rijden met meerder paarden tegelijk zoals a la flech of meer span.
Het werken met de paarden in een piste of film studio.
Het werken in een team verband.
Het leren werken met dekhengsten voor de fokkerij want wij doen veel aan natuurlijke dekkingen
of we werken vanuit het KI station.

Wat zoeken wij?
Gewoon een eerlijke, leuke, flexibele, enthousiaste stagiaire, die zijn of haar afspraken na komt en niet zeggen dat je komt en vervolgens niets meer van je laten horen, want daar kunnen we absolute niet tegen.
Het maakt ons niet uit of je nu groen, geel of paars bent evenals een man of vrouw zolang je maar interesse toont in het gebeuren met de paarden en een beetje rijervaring is wel handig.
Lijkt je dit nou echt iets aparts voor je, reageer dan snel en stuur ons een mailtje met je gegevens,
motivatie en ervaring en s.v.p. ook je mail-adres en / of telefoon nummer.
Show team the black riders is een door Aequor erkend stage leerbedrijf. Intern is niet mogelijk.
Voor meer info 0611425603

em_papillon

Berichten: 2366
Geregistreerd: 26-08-09
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 17:48

Stage bedrijf gezocht

Hallo,

Ik ben Emma de Jong en 19 jaar oud en zit in het 3e jaar van het Mediacollege in Amsterdam. Ik doe daar de opleiding Audio-visuele vormgeving en animatie.
Ik heb net een half jaar stage gelopen bij een productie bedrijf voor bedrijf films en communicatie.
Ik ben er achter gekomen dat dit mij totaal niet ligt.
En heb ik een half jaar lang inspiratie op kunnen doen en ik barst van de energie en motivatie om nu eindelijk echt iets te maken.

Ik maak dus films. In alle soorten en maten. Voor een klein beeld kunt u kijken op http://www.emmadejong.com
Ik heb kennis van vele Edit programma's.
Ook maak ik animaties in 3d en 2d.
Daarbij fotografeer ik ook.
Ook doe ik een beetje aan grafisch vormgeven en sites maken.
Ben dus heel veelzijdig en wil graag nog meer leren!

Ik ben daarbij gek op dieren en in het bijzonder paarden.
Nu hoop ik iets in de 'natuur' branche te kunnen vinden als stage. Magazines over dieren of natuur.
Bijvoorbeeld.
Het enige wat ik nu wil is mezelf uiten en mij nuttig maken voor anderen! Ik heb nu lang genoeg stil gezeten.
Voor meer info kan een PB altijd!

Het gaat om een periode van 5 maanden vanaf 22 januari.

M.v.g.
Emma de jong

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 21:28

Ik ben op zoek naar een leuke stagebedrijf (paardgericht) in Schotland of Ierland. (Eventueel Engeland). Ik ben 20 jaar en volg een Engelstalige opleiding op HBO-niveau. Meer informatie beschikbaar per e-mail (nikkidekerf@gmail.com) of PB hier op bokt.

Ik zou in ieder geval via Bokt graag in contact komen met mensen die hebben stage gelopen op een paardenbedrijf ergens in de UK, mensen die leuke stagebedrijven kennen daar, of mensen die zelf een paardenbedrijf in the UK hebben. Ook 'gewoon' ervaringen zijn dus meer dan welkom :j

ebony2

Berichten: 1399
Geregistreerd: 27-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 09:40

Wij hebben regelmatig plek voor stagaires die één of meerdere dagen per week willen stage lopen op
een bemiddelingsstal.
Je loopt met alles mee en niet alleen maar mesten, het is de bedoeling dat je iets leert
o.a verzorging, rijden, longeren, beleren en noem maar op
Brengen en halen vanaf het station geen probleem
Blok stages ook mogelijk

ColourFocus
Berichten: 218
Geregistreerd: 26-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 12:39

Gezocht stage paardenhouderij Dressuurstal of dierenarts paardgericht

het is maar een stage voor een week, in maart
ik heb al op verschilende bedrijven stage gelopen zoals, paardenpraktrijk de Nethe, paardenpraktijk de kroon en de Paardenplaze van Lisa de graaf.

na deze school wil ik doorstromen in het VAVO en verder diergeneeskunde gaan studeren. maar aangezien ik daar al een aantal stage's in heb gelopen op ik opzoek naar een leerzame dressuurstal


ik ben opzoek naar een Zeerleerzame stage
ik heb zelf al 9 jaar een pony,
ben zeer gemovtiveerd
en erg bereid om te leren over de dresuursport.
het liefst een interne stage met pony mee brengen.
ik heb geen 9:00-17:00 Mentaliteit en niet bang om mijn handen vuil te maken



heeft u een leuke maar ZEER leerzame stage mail dan naar Stijmons@hotmail.com

Miszy
Berichten: 151
Geregistreerd: 20-10-07
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 21:21

STAGE GEZOCHT

Hallo,

Ik doe MBO paardenhouderij niveau 4, 2de leerjaar en ben opzoek naar een blokstage plek voor de periode Mei -Juni 2010 dit houdt in dat ik 8 weken lang 5 dagen in de week moet stage lopen ook moet dit bedrijf aequor erkend zijn. Ik wil het liefst wel in de noordelijke/ oostelijke provincies. Intern vindt ik ook geen probleem maar het liefst wel waar ik mijn paard mee kan nemen. Ik kan goed rijden, longeren, verzorgen etc. en de overig klusjes zoals uitmesten vindt ik ook geen probleem. Heb wel een voorkeur dat er iets wordt gedaan met de fokkerij, handel of wedstrijd wordt gereden dus ben niet geintereerd in manege's.

Heeft u een leuk gezellig plekje voor mij?, dan ontvang ik graag een mail van u. ;)

Groetjes,

Myrthe92

Berichten: 912
Geregistreerd: 29-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 22:04

AAAH, ik moet over minder dan een maand een stageplek gevonden hebben voor 1 dag in de week.

Iemand die viaviavia misschien iemand kent die in de omgeving Leiden iets in de HR sector doet? Moet een plekje hebben op een P&O afdeling in een middelgroot bedrijf, of iets in de uitzendbranche/recruitment. Soort bedrijf doet er niet zoveel toe.