Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik had een proefexamen gevonden alleen over de koloniale relaties en niet op internet maar op de cd-rom bij het boek
Je hebt m zelf dus ook 
) Annelous schreef:Ik heb bij mijn NG alleen maar scheikunde 2 gekozen verder hoef ik er niets bij te doen.. en voor sk 2 heb je helemaal niets extra geloof ik, in ieder geval geen extra lessen
Manon88 schreef:Je bent mij trouwens vergeten te mailen..
rommie schreef:Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik het verkeerd onthouden hadIk had een proefexamen gevonden alleen over de koloniale relaties en niet op internet maar op de cd-rom bij het boek
Je hebt m zelf dus ook
Trouwens, nemen jullie morgen een woordenboek mee naar geschiedenis? (Ik ben wel een vragenwaterval vandaag he?)
Ik begin hem nu ook wel te knijpen voor morgen
Annelous schreef:@Shannie; jah ik vind het ook al zo raar majah zit op versneld vwo dan gaat alles een beetje raar haha
haha

Ik heb 4860 ofzo, en 4800 was bij ons minimaal? Naja mss dat er kleine spelingen in zitten? Het is tenslotte maar 600 uur, en wat is 600 uur nou ?!?!
Wel gaar dat dat zoveel verschilt per school. 
lovemidnight schreef:Narya schreef:Ik zou rond de 43 punten uitkomen, denk ik.
43 punten?! dan heb je een 10. vond je het examen zo makkelijk?
ik heb tussen de 3.1 en de 5.1 en moet een 4.4 halen. Duimen dus!
viefdepief schreef:Nou ik ga nog even ontspannen en dan is het tijd voor de tweede na het eten ronde
Ik weet zeker dat ik wel voldoende uren heb. Je mocht zelfs Biologie1 als keuzevak kiezen als je wiskunde A1 had terwijl ik A1,2 heb.
Het minimumaantal uur voor een atheneumleerling is: 4200 en voor een gymnasiumleerling: 4560 uur.
)Annelous schreef:@Shannie ; goed bezig!! kmoet met scheikunde nog beginnen, wat sta je erop? k sta net een mager 6je maar op natuurkunde sta ik een 5,4 dus eerst ff natuurkunde
Morgen engels dat wordt pas een ramp, iemand nog handige tips voor het lezen van een tekst?
hahaha)
Elke dag weer