Morris schreef:Ik las in de 'pers', dat er 1 maart een open dag is in UMC Nijmegen.
http://www.umcn.nl
heej morris!!! wat lees ik nu!!!! jij ook echt geinteresseerd
het is echt een super leuke opleiding!!! gewoon voor gaan, ik denk dat jij er echt geschikt voor bent
Leoni_ schreef:Ik ben woensdag avond naar de open dag geweest in hengelo voor de opleiding. Was erg intressant en het lijkt me echt super die opleiding, maar ze zeggen dat de opleiding wel erg pittig is, dit zeggen ze al tegen HAVO leerlingen, kom ik aan met een vmbo opleiding en nu een niveau 4 opleiding..
ik ben zelf rechtstreeks van de havo de opleiding gaan doen, en ik heb de opleiding echt niet als zwaar ervaren, alleen wel veel, wij hadden iedere week twee toetsen, maandags en vrijdags.... dus iedere dag braaf je huiswerk bijhouden en dan is er niks aan het handje!!!
ik heb paardrijden die tijd niet fanatiek gedaan, ik had toen een bijrijdpaard waar ik max. twee keer in de week op zat, inmiddels na mijn diplomering..... jeetje das alweer 3,5 jaar geleden....hahaha.... heb ik alweer twee jaar een eigen paard en dat is heel goed te combineren naast je werk en de avond en nacht diensten, het grote voordeel vind ik dat je door de nachtdienst door de weeks eens een dag vrij bent!