_Sanneman_ schreef:Mijn god, tis alweer 2010 en nog steeds is het gezeur over Deurne niet afgelopenIk heb nu sinds Juli 2009 Mijn diploma. Ik werk sindsdien bij Eric van der Vleuten. Heb hier mijn vrachtwagenrijbewijs gehaald, ik ga internationaal mee op concours. Zonder Deurne had ik deze kans misschien niet gekregen.. Heb hier stage gelopen, en Eric had mij in mijn laatste jaar zelf opgebeld of ik wou komen werken als ik klaar was met school. Dus denk zeker dat je iets aan Deurne kunt hebben, zolang je zelf maar een goede instelling hebt! Kun je beter de verwende, niet werkwillige leerlingen afkraken dan de school zelf
Oke, het is niet altijd even top geregeld geweest en heb ook vaak gevloekt hoor! Maar over t algemeen. Frans van de Ent, Marion Schreuder, Cor Loeffen, en zo nog een paar; als jij je best doet; als jij laat merken en zien dat je dit wilt en kunt; dan gaan ze voor je door t vuur.. Dus het hangt helemaal van jezelf af of de school een toegevoegde waarde is of niet!
ja ach dat gezeur zal toch altijd blijven, en als je zegt dat de meeste leerlingen ongemotiveerde trage nietswetende meiden zijn, zijn ze beledigd, sorry, maar als je al nieteens kan vegen ben je in mijn ogen niet echt een toevoeging voor de maatschappij, laat staan voor een bedrijf dat draait op topsport.
maar jou verhaal is erg herkenbaar hoor